BTC USD 49,523.5 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Cuba Cakap Anda Nak Buat Business Kepada Kawan Anda

Apa Reaksi Mereka?


  • Total voters
    0

Jejaka Kedekut

Legendary Member
Joined
Nov 28, 2007
Messages
11,086
Reaction score
23
Points
115
Sekiranya anda berjumpa atau berbual dengan kawan-kawan anda.Cuba cakap ayat-ayat ini.

"Aku nak buka business selepas ini"

Cuba perhatikan apa reaksi diorang.Selepas dapat reaksi diorang,cuba klik kat poll ini.

Selamat mencuba :)
 
Last edited:
Sponsored Post

Jejaka Kedekut

Legendary Member
Joined
Nov 28, 2007
Messages
11,086
Reaction score
23
Points
115
Selepas 100 hari,mari kita tengok apa keputusannya.:)
 

cerner

Fun Poster
Joined
Jan 21, 2007
Messages
906
Reaction score
4
Points
15
camne nih.. aku dah cuba.. tp x berjaya cakap.. ko suh cuba jer.. :D
 

zkry

Super Active Member
Platinum Member
Joined
May 12, 2007
Messages
6,718
Reaction score
109
Points
78
Ada yang menyokong, ada yang tak....:D:D
 

taurusboyz90

Legendary Member
Joined
Apr 20, 2008
Messages
10,017
Reaction score
119
Points
123
ada yang menyokong..ada yang membantah dan ada yang diam jerk..camne nak buat vote ni
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register