CSQ HOLDINGS LIMITED(1440439) - www.cellsquared.com

CG Sponsors




aimanyus

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Jun 23, 2008
Messages
3,173
Reaction score
0
Points
20
MASIH..BARU!!!!2/3BLN...DLM..PASARAN....SYRKT DILUAR NEGARA.....DIALAMAT:-

CSQ HOLDING LIMITED (1440439)
ROOM 601-602,HOLLYWOOD PLAZA,
610 NATHAN ROAD KOWLOON,
HONG KONG SAR.


(0) +8523586 3038
(F) +8523188 5543


CTH..MODAL USD900(RM3060)...

A)TAJA USD90(RM306)
B)PASANGAN USD135(RM459)

klu masuk 7lot...tn/pn...akn dpt pergi ke office di HONG KONG!!!!!

REBUTLAH PELUANG INI....
SKG...NAK..BUKA...MARKET..UTK....ORG..MELAYU...PULA!!!!
JIKA..TN/PN...JOIN...TN/PN...ADALH ORG YG TERAWAL!!!!!!

DUDUK DIAM PUN DPT DUIT!!!!!

sila lyri lmn wb :- www.cellsquared.com.

berminat atau ingin tahu lbh lanjut....hubungi :-013 6301157
 
Sponsored Post

Dianey

Active Member
Joined
Jan 28, 2008
Messages
2,232
Reaction score
72
Points
30
hehe... ada je program baru si Aimanyus ni. Bagus le awak ni... boleh jadi pemberita untuk "Program2 terbaru di pasaran". :p
 

Bro Gamat

Fun Poster
Joined
Dec 15, 2008
Messages
518
Reaction score
0
Points
10
hehe... ada je program baru si Aimanyus ni. Bagus le awak ni... boleh jadi pemberita untuk "Program2 terbaru di pasaran". :p
Cik Aiman yg berfikiran positif utk business baru....bagussss
(masyuk nye pasal le tu) :)paid :)paid :)paid
 

aimanyus

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Jun 23, 2008
Messages
3,173
Reaction score
0
Points
20
Utk pengetahuan...ahli cg!!!!!biz...ini...bertempat..di..hong kong....semua..urusan dlm usd!!!!!pd mereka yg..minat...invest!!!!!!!...
Inilh..tempatnya!!!!...selain..bonus...tajaan...pairing..matching..dll!......duduk..diam..diam..pun...dpt duit....cth....bagi..mereka..yg...bermodal rusd900(rm3060).......
Tiap2 bln akan dpt antara usd100(rm340)atau lbh/kurng...tp jumlah keselurhan ...usd1350(rm4590)-tetap selama setahun.......
Modal anda rm usd900(rm3060)..setahun dpt usd1350(rm4590)...ini..
Bermakna kt utung..rm4590-rm3060=rm1530(setahun)........
 

Dianey

Active Member
Joined
Jan 28, 2008
Messages
2,232
Reaction score
72
Points
30
Utk pengetahuan...ahli cg!!!!!biz...ini...bertempat..di..hong kong....semua..urusan dlm usd!!!!!pd mereka yg..minat...invest!!!!!!!...
Inilh..tempatnya!!!!...selain..bonus...tajaan...pairing..matching..dll!......duduk..diam..diam..pun...dpt duit....cth....bagi..mereka..yg...bermodal rusd900(rm3060).......
Tiap2 bln akan dpt antara usd100(rm340)atau lbh/kurng...tp jumlah keselurhan ...usd1350(rm4590)-tetap selama setahun.......
Modal anda rm usd900(rm3060)..setahun dpt usd1350(rm4590)...ini..
Bermakna kt utung..rm4590-rm3060=rm1530(setahun)........
Produk apa? Semua virtual/digital product kan?
 

aimanyus

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Jun 23, 2008
Messages
3,173
Reaction score
0
Points
20
Apa cakap ni? dengan huruf besar... lepas tu dgn tanda seruan merata-rata...dengan ayat pun tak lengkap... be serious and professional beb.

dlm..cg..ayat..mesti..ringkas..sja...klu..buat..ayat..macam karangan...x..fham..x..guna..juga!!!Yg..betul..minat..cl atau sms
...jumpa...buat..Table-Talk!!!
 

AkuJaya

Fun Poster
Joined
Apr 7, 2007
Messages
167
Reaction score
5
Points
25
Orang kuat pengendali pelaburan di woldstreet pun boleh menipu. Bank-bank gah pula tu jadi mangsa contoh RBS, HSBC dan lain-lain ini kan pula sykt ciput dari Hong kong..... Susah la selagi kita mengamalkan sistem kewangan kapitalis (memaksimumkan keuntungan).Bukan tu aje ekonomi down sekarang ni pun angkara sistem ni puncanya..... Beringat sebelum terjebak.
 

aimanyus

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Jun 23, 2008
Messages
3,173
Reaction score
0
Points
20
Orang kuat pengendali pelaburan di woldstreet pun boleh menipu. Bank-bank gah pula tu jadi mangsa contoh RBS, HSBC dan lain-lain ini kan pula sykt ciput dari Hong kong..... Susah la selagi kita mengamalkan sistem kewangan kapitalis (memaksimumkan keuntungan).Bukan tu aje ekonomi down sekarang ni pun angkara sistem ni puncanya..... Beringat sebelum terjebak.

MMG..BETUL!!!!BERINGAT SBLM TERJEBAK!!SEMUA..BIZ..BAIK..INVEST...MLM..SLM..DLL..BAIK..DLM..NEGARA......ATAU..LUAR..NEGARA...KLU..ADA..KEYAKINAN DIRI..TERUSKN....KLU.X.ADA..KEYAKINAN...JGN...MASUK!!!!DUIT DITGN
ANDA!!..ANDA YG..MENGUBAHNYA....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register