BTC USD 20,224.6 Gold USD 1,720.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Covid-19 Covid-19 : Perlu ke Pakai Topeng (face mask) ?

Sponsored Post

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
30,852
Top Poster #7
Joined
Jun 17, 2007
Messages
30,852
Reaction score
4,138
Points
261
Awards
1
Pakai utk elak saman
Bukan utk elak omicron
 

GeeKaDoY

Active+ Member
Messages
2,551
Joined
Feb 12, 2008
Messages
2,551
Reaction score
612
Points
81
Den raso perompak penyamun suko benor bilo wajib pakai mask. Mudah masuk rompak bank n kedai emas intan berlian etc.
Betul gak tu, lagi senang diorang nak menyamar. Kalau dulu nampak orang pakai mask kat luar ada pelik dah. sekarang tak pakai mask pulak pelik. So perompak2 boleh bergerak dikalangan orang normal.
 

soybean

CG Hardcore Club
gemgem
Messages
63,223
Paid Membership
Joined
Feb 15, 2009
Messages
63,223
Reaction score
4,127
Points
661
Awards
1
Penting untuk kurangkan risiko dijangkiti.
 

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
30,852
Top Poster #7
Joined
Jun 17, 2007
Messages
30,852
Reaction score
4,138
Points
261
Awards
1
Da baksin
Herd immunity pun da capai
Nak pakai buat apa lg
 

dloanman

CG Top Poster Club
gem
Messages
33,251
Joined
Apr 15, 2012
Messages
33,251
Reaction score
2,723
Points
266
Awards
1

Pelitup Muka Tidak Lagi Diwajibkan?​


Ketika ditanya kepada orang ramai sama ada pelitup muka masih wajar digunakan di tempat tertutup atau tidak, ada yang berkata, “rimas, dah sampai masa hidup macam sediakala”. Jelas mereka, negara sepatutnya melangkah ke depan memandangkan situasi penularan pandemik COVID-19 semakin stabil.

 

jaws_am

CG Top Poster Club
gem
Messages
22,345
Top Poster #6
Joined
May 29, 2008
Messages
22,345
Reaction score
9,718
Points
481
Awards
1
Boleh pakai, tak nak pakai pun xpe..
Janji semua(70%) dh vaksin..
Lindungi diri lindungi semua..
 

GPMC

Freshie
Messages
29
Joined
Jun 26, 2022
Messages
29
Reaction score
11
Points
8
Baik pakai mask. Aku lagi takut kat penyakit TB dari covid. Dahla ramai warga asing.
 
Sponsored Post

Top
Log in Register