confirm ex Menteri Besar Selangor masuk PAS

CG Sponsors




erroneous

Active Member
Joined
Sep 7, 2009
Messages
1,436
Reaction score
110
Points
33


Bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Muhammad bin Muhammad Taib atau lebih dikenali sebagai Mat Taib atau nama timangannya Mike Tyson dilaporkan telahpun menyertai Parti Islam Semalaysia (PAS) sebentar tadi.

sumber
 
Sponsored Post

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,675
Reaction score
21,084
Points
1,671
xpyhla byk2 bukak benda sama
 

sureheboh.com

Passed Away
Platinum Member
Joined
Jan 17, 2007
Messages
18,961
Reaction score
309
Points
131
Wah.. untuk jadi calun ke atau ahli biasa je...
 

Ququd

Banned
Joined
Jun 13, 2008
Messages
1,305
Reaction score
0
Points
20
ikutlah labu nak masuk mana2 pun..
 

emasmoden

Super Active Member
Joined
Aug 7, 2007
Messages
7,373
Reaction score
23
Points
65
dah veteran pun, duk diam2 dah ler. jgn kaco idea org muda
hehe
 

luqalief

Super Active Member
Joined
Feb 8, 2011
Messages
6,277
Reaction score
30
Points
70
Agak2 la ek
Lepas nie die kene siasat tak if ade kes salah laku time jd MB dulu?
If ade korupsi, kene hukum or kene rampas semule tak wang korupsi tu?
Mane tau lompat parti coz nk selamat dr kene siasat if PR menang
Then if BN menang pulak, lompat masok BN semule
 

saxsor

Super Active Member
Joined
May 25, 2009
Messages
8,464
Reaction score
34
Points
70
apa2 pon ini menunjukkan ramai yg yakin kerajaan akan bertukar kali ni...
 

versa

Active+ Member
Joined
Mar 8, 2010
Messages
3,295
Reaction score
3
Points
25
Dah terbuka hatinyer..
 

joee

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Oct 1, 2010
Messages
40,690
Reaction score
944
Points
161
dh lama menyepi...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register