Column shift passo

CG Sponsors




haikal

Fun Poster
Joined
Jan 18, 2008
Messages
337
Reaction score
0
Points
10
mintak tolong pada sape2 yang guna @ tau serba sedikit tentg column shift passo ni..
macamana dengan kawalan dia?adakah sama dengan auto?
xde masalah ke bila dah install kat myvi
sebab aku pun nak install cadangnye
tq
 
Sponsored Post

Izad

Fun Poster
Joined
Oct 1, 2008
Messages
781
Reaction score
2
Points
15
mintak tolong pada sape2 yang guna @ tau serba sedikit tentg column shift passo ni..
macamana dengan kawalan dia?adakah sama dengan auto?
xde masalah ke bila dah install kat myvi
sebab aku pun nak install cadangnye
tq
kasi gambar tt.......
 

z3t_ex

Active+ Member
Joined
Feb 27, 2008
Messages
3,601
Reaction score
32
Points
30
lar..xsettle lagi ker Tuan?
kalo dh guna colum shift,mesti ler guna auto...
kawalan rasanyer sma jerk mcm gear auto yg biasa,

kalo nk manual,tuan kena cari colum shift yg pkai kt van2 lama..
mcm van datsun vanette taun 1980..
tapi x tau ler masuk kt myvi tak..:D
 
Last edited:
Sponsored Post
Top
Log in Register