BTC USD 40,035.6 Gold USD 1,829.11
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Closed

mydreamerz

Active Member
Joined
Jul 16, 2007
Messages
1,791
Reaction score
1
Points
25
CLOSED DAH :)cgrock
 
Last edited:
Sponsored Post

thariq_shahalam

Active Member
Joined
Aug 4, 2008
Messages
1,282
Reaction score
52
Points
30
selalunya kalau ada upfront ni baik dielakkan ajer.... kalau dia betul2 boleh buat apasal tak tunggu loan approve baru mintak duit, betul tak?
 

bardzs

Junior Member
Joined
Nov 5, 2008
Messages
90
Reaction score
0
Points
6
berhati2 ....so survey betul2 sebelum membuat keputusan, tak pasal2 nnt kena kacau ngan org yg tak bertanggungjawab...ermmm
 

troyz

Active Member
Joined
Jun 4, 2008
Messages
1,339
Reaction score
71
Points
40
selalunya kalau ada upfront ni baik dielakkan ajer.... kalau dia betul2 boleh buat apasal tak tunggu loan approve baru mintak duit, betul tak?

setuju-setuju... memang aku setuju ngan kata-kata otai kita nih ! tapi kalau tanya kat dorang, mesti dia kata tuk xpenses masa nak tolong buat loan kita tu.. betul tak? kita kata la tu kos buat biz dier.. :) :) (bukan otai pun cuma tolong jawab jer..)
 

BOCK

Legendary Member
Joined
Sep 3, 2007
Messages
17,851
Reaction score
59
Points
120
keja keja agen takle pakai lagi ler nih
 

building

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70
upfront dulu ?/ baik hang cari je agen2 kat CG ni.. aku rasa ramai g yg bley digunapakai
 

dzaff

Freshie
Joined
Oct 13, 2008
Messages
6
Reaction score
0
Points
3
Aku pun dah baca iklan tu...n dah masuk dlm laman web yg die beri...upfront tu dr apa yg aku baca adalah utk kertas kerja yg dia buatkan utk kita..klu betul sama la klu kita mintak perkhidmatan org yang boleh wat kertas keje utk bisnes yg kita nak jalankan...tp aku x kompom la dia ke yg uruskan permohonan loan tu...
 

dzaff

Freshie
Joined
Oct 13, 2008
Messages
6
Reaction score
0
Points
3
Tp itu utk yg nak apply loan bisnes la...x tau lak kot yg
nak apply personal loan..
 

bospy

Fun Poster
Joined
Dec 27, 2006
Messages
244
Reaction score
0
Points
10
betul tu kang loan kemana upfront kemana :D:D:D:D

:)cgrock:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register