[Closed]Tanah di Hulu Terengganu Untuk Dijual

Recommended Brokers


eh?

Super Active Member
Joined
Dec 7, 2009
Messages
8,635
Reaction score
70
Points
70
Tanah sudah terjual.
terima kasih


Salam,
Post ini adalah bagi pihak bapa mertua aku.
gambar takde pasal aku tak penah sampai ke lokasi.
Sebarang pertanyaan yang dalam pengetahuan aku Insyaallah akan dijawab.
yang mana di luar pengetahuan mohon maaf sila hubungi no seperti dibawah.
harap maklum..


Tanah sawit untuk dijual

Lokasi : Hulu Telemong, Terengganu.
Keluasan : hampir 60 ekar
Tanaman : Kelapa Sawit
Usia Tanaman :
30 ekar berusia kurang dari 3 tahun
20 ekar berusia 10 hingga 15 tahun
10 ekar berusia antara 3 hingga 10 tahun
Harga : RM 28,000 satu ekar (boleh dirunding)

Sekiranya berminat sila hubungi
Tuan Rasid
013-941 4869

Seperti yang bertanda biru



_____________________________________________________________________________________________
Tanah Kebun di Pengkalan Gawi

Lokasi : Pengkalan Gawi, Terengganu.
Keluasan : 6 ekar
Tanaman : Durian, Dokong Kelapa dan Sawit
Usia Tanaman : matang dan boleh kutip hasil
Harga : RM 50,000 satu ekar
terdapat sebuah rumah dalam tanah ini. Tanah ini sudah dibersihkan dan terdapat anak sungai seperti dalam gambar.
Dekat dengan jalan besar dan bukan dalam kawasan banjir.

Sekiranya berminat sila hubungi

Tuan Rasid
013-941 4869




Terima kasih.
:)cgrock
 
Last edited:
Sponsored Post

Jaynazrin

Active Member
Joined
Jul 30, 2008
Messages
1,470
Reaction score
2
Points
25
banyaknya tanah bapa mentua TT....kayala lepas jual tanah ni nanti
 

Dobit127

Active+ Member
Joined
Oct 29, 2007
Messages
2,875
Reaction score
85
Points
35
Salam,
Post ini adalah bagi pihak bapa mertua aku.
gambar takde pasal aku tak penah sampai ke lokasi.
Sebarang pertanyaan yang dalam pengetahuan aku Insyaallah akan dijawab.
yang mana di luar pengetahuan mohon maaf sila hubungi no seperti dibawah.
harap maklum..


Tanah sawit untuk dijual

Lokasi : Hulu Telemong, Terengganu.
Keluasan : hampir 60 ekar
Tanaman : Kelapa Sawit
Usia Tanaman :
30 ekar berusia kurang dari 3 tahun
20 ekar berusia 10 hingga 15 tahun
10 ekar berusia antara 3 hingga 10 tahun
Harga : RM 28,000 satu ekar (boleh dirunding)

Sekiranya berminat sila hubungi
Tuan Rasid
013-941 4869

Seperti yang bertanda biru



_____________________________________________________________________________________________
Tanah Kebun di Pengkalan Gawi

Lokasi : Pengkalan Gawi, Terengganu.
Keluasan : 6 ekar
Tanaman : Durian, Dokong Kelapa dan Sawit
Usia Tanaman : matang dan boleh kutip hasil
Harga : RM 50,000 satu ekar
terdapat sebuah rumah dalam tanah ini. Tanah ini sudah dibersihkan dan terdapat anak sungai seperti dalam gambar.
Dekat dengan jalan besar dan bukan dalam kawasan banjir.

Sekiranya berminat sila hubungi

Tuan Rasid
013-941 4869




Terima kasih.
:)cgrock
mak ai.. macam LAta Meraung.... Beli pakej dapt rumah sekali....

Kira murah ler ni.....

kwan xde duit oi.........
 

eh?

Super Active Member
Joined
Dec 7, 2009
Messages
8,635
Reaction score
70
Points
70
mak ai.. macam LAta Meraung.... Beli pakej dapt rumah sekali....

Kira murah ler ni.....

kwan xde duit oi.........
ikutkan percakapan semalam..
rasanya disebut di sungai nering & bukit nering
 

my pren

Active Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
1,897
Reaction score
48
Points
30
Salam,
Post ini adalah bagi pihak bapa mertua aku.
gambar takde pasal aku tak penah sampai ke lokasi.
Sebarang pertanyaan yang dalam pengetahuan aku Insyaallah akan dijawab.
yang mana di luar pengetahuan mohon maaf sila hubungi no seperti dibawah.
harap maklum..


Tanah sawit untuk dijual

Lokasi : Hulu Telemong, Terengganu.
Keluasan : hampir 60 ekar
Tanaman : Kelapa Sawit
Usia Tanaman :
30 ekar berusia kurang dari 3 tahun
20 ekar berusia 10 hingga 15 tahun
10 ekar berusia antara 3 hingga 10 tahun
Harga : RM 28,000 satu ekar (boleh dirunding)

Sekiranya berminat sila hubungi
Tuan Rasid
013-941 4869

Seperti yang bertanda biru



_____________________________________________________________________________________________
Tanah Kebun di Pengkalan Gawi

Lokasi : Pengkalan Gawi, Terengganu.
Keluasan : 6 ekar
Tanaman : Durian, Dokong Kelapa dan Sawit
Usia Tanaman : matang dan boleh kutip hasil
Harga : RM 50,000 satu ekar
terdapat sebuah rumah dalam tanah ini. Tanah ini sudah dibersihkan dan terdapat anak sungai seperti dalam gambar.
Dekat dengan jalan besar dan bukan dalam kawasan banjir.

Sekiranya berminat sila hubungi

Tuan Rasid
013-941 4869




Terima kasih.
:)cgrock
salam tt...tanah yg nak ni ada lagi x...apa status tanah tu?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register