Clash of The Titan (the movie)

CG Sponsors




Sponsored Post

clorox_bersih

Legendary Member
Joined
Jul 2, 2008
Messages
18,906
Reaction score
43
Points
120
ni remake filem ke ek??
zaman dolu2 ada gak clash of the titan ni..
kisah dewa dewi greek,zeus n apa semua tu..
termasuk la ratu berambut ular @ MEDUSA..
 

Hafiz1990

Active Member
Joined
Oct 9, 2009
Messages
2,179
Reaction score
10
Points
25
2 APRIL rasanya.
macam best je.
tapi lambat lagi nak kuar.
 

BlackCarnival

Active Member
Joined
Sep 16, 2009
Messages
1,916
Reaction score
3
Points
25
ni ada cite yg lama tu kn, aku ade sedut thn lepas..best gak, anjing 2 kepala, makhluk batu dlm laut, bobo si burung hantu emas, pas2 medusa le..medusa pn liat gila, darah dia leh tukar jd kala jengking besar..best2..tp ni ntah le cmne eh..
 

roBUST

Banned
Joined
Oct 13, 2008
Messages
12,406
Reaction score
136
Points
123
ni yg baru la..aku baru tgk preview se tgk wolfman semalam..nampak mcm bergaya jer cite ni :))
 

loqueila

Active+ Member
Joined
Feb 6, 2009
Messages
3,630
Reaction score
139
Points
33
ni remake filem ke ek??
zaman dolu2 ada gak clash of the titan ni..
kisah dewa dewi greek,zeus n apa semua tu..
termasuk la ratu berambut ular @ MEDUSA..

ni citer zaman kanak2 dulu, movie best zaman dulu2. X sangka remake balik. Mula2 tengok trailer dia, mcm aku penah tengok 'titan' & aksi2 dlm tu. Cuma KRAKEN je yg x sama mcm kraken yg lama tu.:))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register