Ciri-cir orang gaji yang korang nak..!!??

CG Sponsors




azimlife

Super Active Member
Joined
May 31, 2007
Messages
9,623
Reaction score
151
Points
73
ermm...
aku nak tanya la kan...
andai kata korang nak cari org gaji...
ciri yg mcm mana korang nak..??
asal dr negara mana..??
nak yg pandai wat kerja umah ker atau yg pandai bergaya..??
 
Sponsored Post

Pistia

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
mesti la yg pandai wat keje...

dah name pun org gaji...ish3....

kalu nak bgaye..p carik keje lain...asalkan tak comot n pembersih dah okla tu....:D
 

LiZa_CaYuNk

Active Member
Joined
Oct 28, 2008
Messages
1,299
Reaction score
0
Points
20
yg mcm nirmala bonat ok gak..
kalau yg cun2, kang wat keje lain lak.. :D:D
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
mesti la yg pandai wat keje...

dah name pun org gaji...ish3....

kalu nak bgaye..p carik keje lain...asalkan tak comot n pembersih dah okla tu....:D
amik big la jadi orng gaji pis...nak?:)):))
 

azimlife

Super Active Member
Joined
May 31, 2007
Messages
9,623
Reaction score
151
Points
73
yg lelaki x nak ker awek cun dr indon atau philipines yg jg umah korang..??:D
 

amira88

Legendary Member
Joined
Mar 5, 2008
Messages
12,032
Reaction score
12
Points
115
aku selalu amik org gaji dari thailand...

pndai masak..pndai kemas umah...rajin....

halaman luar umah yg sepatut nyer tugas org lain nyer keje pn dia g tlg buat....

masak lak makanan sedap2...tak jemu ah makan masakan dia...
 

sarawak_lineup

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2008
Messages
5,217
Reaction score
107
Points
88
ala2 ravelina s temat aka bawang putih tu ok kot....:D:D:">:">::p:p
 

natasya87

Super Active Member
Joined
May 9, 2008
Messages
6,859
Reaction score
0
Points
60
tak pemalas
tak merokok
muka tak masam/monyok je bile orang soh buat keje
tak tido awal dari majikan
tak menggatal.

*semua ciri2 di atas BUKAN ciri2 pembantu rumahku.....:(( :((
 
Sponsored Post
Top
Log in Register