BTC USD 37,179.2 Gold USD 1,798.50
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Viral 'Cintaku ditolak, keretamu kubakar'

hiduprakyat

Super Active Member
Messages
6,575
Joined
Dec 6, 2010
Messages
6,575
Reaction score
467
Points
91
*'Cintaku ditolak, keretamu kubakar'*

@bh.com.my

KUALA LUMPUR: Kecewa cintanya ditolak, seorang lelaki gelandangan membakar kereta milik seorang wanita di pangsapuri Taman Bukit Serdang, Seri Kembangan dekat sini, awal pagi kelmarin.

Kejadian diketahui wanita terbabit daripada seorang jiran kira-kira jam 5.20 pagi sebelum bergegas turun dan melihat sepasukan anggota bomba berusaha memadamkan kebakaran.

Ketua Polis Daerah Serdang, Asisten Komisioner A A Anbalagan, berkata hasil soal siasat dan penelitian rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di tempat kejadian pihaknya dapat mengesan suspek kejadian.

"Suspek yang juga gelandangan berusia 29 tahun itu ditahan di Bandar Kinrara, Puchong pada hari sama.

"Semakan mendapati suspek yang berasal dari Seri Kembangan tidak mempunyai rekod jenayah lampau dan hasil ujian saringan air kencing juga negatif," katanya dalam kenyataan, hari ini.

Katanya, polis turut merampas sebuah motosikal, pakaian dan pemetik api yang dipercayai digunakan suspek ketika kejadian.

"Siasatan mendapati suspek tidak puas hati selepas wanita itu menolak cintanya sejak setahun lalu.

"Suspek direman lima hari sehingga 10 Disember dan kes disiasat mengikut Seksyen 435 Kanun Keseksaan," katanya

#BHkes
#IUCNorthernNews
 
Sponsored Post

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
22,375
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
22,375
Reaction score
3,213
Points
261
Awards
1
Setahun menanggung derita ye
 

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
163,456
Joined
Jan 13, 2009
Messages
163,456
Reaction score
22,262
Points
1,831
Awards
1
Aku hanyalah seekor serangga la ni. Sikit2 kena tu masa api menyambar. Petrol mana bole cucuh2 gitu
 

g-man

Super Active Member
gem
Messages
6,729
Joined
Jan 16, 2011
Messages
6,729
Reaction score
1,081
Points
151
Cara cucuh mmg bahaya, petrol ni menyambar..
 

g-man

Super Active Member
gem
Messages
6,729
Joined
Jan 16, 2011
Messages
6,729
Reaction score
1,081
Points
151
Kantoi no plate motor ke?..ke die g wassap padan muka kat pompuan tu?
 

cropok

Active+ Member
Messages
2,544
Joined
Mar 30, 2018
Messages
2,544
Reaction score
717
Points
81
ni bukan nk merendah2 kan org,tp perempuan tu pon nak jugak yg senonoh sikit jd boifren dia..
mesti perempuan tu selalu tolong,terus tangkap syok la..😆
 

eizzbizz

Super Active Member
gem
Messages
9,889
Joined
Sep 2, 2009
Messages
9,889
Reaction score
1,102
Points
156
bagi la dia dok penjara lama skit dlm 10-15 tahun... bagi dia peluang "bercinta dan berhubungan ranjang" dgn otai² dalam tu...
 

a b c d e f

Super Active Member
gem
Messages
8,418
Joined
Oct 28, 2010
Messages
8,418
Reaction score
1,078
Points
151
ni bukan nk merendah2 kan org,tp perempuan tu pon nak jugak yg senonoh sikit jd boifren dia..
mesti perempuan tu selalu tolong,terus tangkap syok la..😆
Nasihat pada wanita, jangan terlalu peramah pada semua orang. Biarlah orang cakap sombong.
Nasib baik bakar keta je. Kalau kene jenis malaun yang simbah asid, naya....
 

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
22,375
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
22,375
Reaction score
3,213
Points
261
Awards
1
Cewek pakai vios
Cowok naik kapcai

mana nakk nye johnn
Kurang2 bawak la honda ke be em w ke 😂
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register