BTC USD 48,062.6 Gold USD 1,755.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Cinta vs. Suka

eishen

Active+ Member
Joined
Nov 26, 2007
Messages
3,545
Reaction score
82
Points
30
Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan berdegup kencang.
Tapi di depan orang yang kita suka, hati kita akan gembira.

Di depan orang yang kita cinta, musim sentiasa berbunga-bunga.
Di depan orang yang kita suka, musim itu cuma berangin sahaja.

Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang kita cinta, kita akan kaku.
Jikalau kita melihat mata orang yang kita suka, kita akan tersenyum.

Di depan orang yang kita cinta, lidah kelu untuk berkata-kata.
Di depan orang yang kita suka, lidah bebas berkata apa sahaja.



Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi malu.
Di depan orang yang kita suka, kita akan tunjukkan imej yang sebenar.

Kita tidak boleh merenung mata orang yang kita cinta.
Tapi kita selalu merenung mata orang yang kita suka.

Bila orang yang kita cinta menangis, kita akan turut menangis.
Bila orang yang kita suka menangis, kita akan membuat dia gembira.

Perasaan cinta bermula dari kata.
Perasaan suka bermula dari telinga.


Jadi, jikalau kita berhenti menyukai seseorang yang kita suka. Umpama kita membuang telinga kita. Tapi jika kita cuba menutup mata. Cinta berbuah menjadi airmata. Setiap orang akan mengalami ini dalam hidup mereka.

Cuma fikirkanlah bersama-sama siapa yang anda cinta.
 
Sponsored Post

kalau

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
adoii....kemaruk cinter boss arr?
 

revomanz

Permanently Banned, Creating Multiple ID
Joined
May 23, 2008
Messages
387
Reaction score
9
Points
15
Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan berdegup kencang.
Tapi di depan orang yang kita suka, hati kita akan gembira.

Di depan orang yang kita cinta, musim sentiasa berbunga-bunga.
Di depan orang yang kita suka, musim itu cuma berangin sahaja.

Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang kita cinta, kita akan kaku.
Jikalau kita melihat mata orang yang kita suka, kita akan tersenyum.

Di depan orang yang kita cinta, lidah kelu untuk berkata-kata.
Di depan orang yang kita suka, lidah bebas berkata apa sahaja.



Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi malu.
Di depan orang yang kita suka, kita akan tunjukkan imej yang sebenar.

Kita tidak boleh merenung mata orang yang kita cinta.
Tapi kita selalu merenung mata orang yang kita suka.

Bila orang yang kita cinta menangis, kita akan turut menangis.
Bila orang yang kita suka menangis, kita akan membuat dia gembira.

Perasaan cinta bermula dari kata.
Perasaan suka bermula dari telinga.


Jadi, jikalau kita berhenti menyukai seseorang yang kita suka. Umpama kita membuang telinga kita. Tapi jika kita cuba menutup mata. Cinta berbuah menjadi airmata. Setiap orang akan mengalami ini dalam hidup mereka.

Cuma fikirkanlah bersama-sama siapa yang anda cinta.

kalo ikut cinta aku bef.this yg last...bermula sbg kawan biasa ..dia tahu semua baik buruk aku...dia tahu kelemahan dan kelebihan aku kat mn...dia selalu kutuk aku dulu..dan aku pun kutuk dia gak.....kekadang bile aku sedih,aku cuba berlakon buat gembira depan dia...tp yg ajaibnya dia dpt baca perasaan sedih aku..

aku rasa lg bahagia berbanding cinta sebelum2 tu sbb aku x perlu nak berpura2 ape sekalipun...angin kentut busuk aku pon dia dah penah ciom...
aku anggap dia kekasih aku,kawan aku,musuh aku,teman giler2 aku...all in one

tp tu semua kisah lalu..dah putus semua sbb aku curang..hehehe
lg satu...diorang mintak aku kawen awal..sedangkan aku x bersedia nak kawen lg...

tu yg aku maleh nak siyes ngan sesape skang...sbb takot nanti diajak kawen..aku blom get ready..hehehe

now..aku lbh bahagia layan sbg kawan aje..kalo ade lebeh sket pun..scandal ciput2 aje laa..:p :D
 

clorox_bersih

Legendary Member
Joined
Jul 2, 2008
Messages
18,906
Reaction score
43
Points
120
clorox_bersih, Vampire+

awek VAMPIRE pontianak harum sundal malam ka :-?:-?
 

sukini

Active+ Member
Joined
Jan 31, 2008
Messages
2,970
Reaction score
0
Points
20
...dah lama xb'cintan cintun ni...

:D
 

Viere

CG Top Poster Club
Joined
Aug 8, 2008
Messages
26,579
Reaction score
179
Points
123
Bukan ada lagi ke sambungan dia tu? Sikit ja lagi...
 

jani

Active Member
Joined
Apr 28, 2008
Messages
2,365
Reaction score
23
Points
25
kalo ikut cinta aku bef.this yg last...bermula sbg kawan biasa ..dia tahu semua baik buruk aku...dia tahu kelemahan dan kelebihan aku kat mn...dia selalu kutuk aku dulu..dan aku pun kutuk dia gak.....kekadang bile aku sedih,aku cuba berlakon buat gembira depan dia...tp yg ajaibnya dia dpt baca perasaan sedih aku..

aku rasa lg bahagia berbanding cinta sebelum2 tu sbb aku x perlu nak berpura2 ape sekalipun...angin kentut busuk aku pon dia dah penah ciom...
aku anggap dia kekasih aku,kawan aku,musuh aku,teman giler2 aku...all in one

tp tu semua kisah lalu..dah putus semua sbb aku curang..hehehe
lg satu...diorang mintak aku kawen awal..sedangkan aku x bersedia nak kawen lg...

tu yg aku maleh nak siyes ngan sesape skang...sbb takot nanti diajak kawen..aku blom get ready..hehehe

now..aku lbh bahagia layan sbg kawan aje..kalo ade lebeh sket pun..scandal ciput2 aje laa..:p :D

lebih kurang cm aku..lum ready lg...skrg kwn je ngn semua..

nti jumpa kawin terus...malas nk bercinta.
 

ulam

CG Top Poster Club
Joined
Apr 30, 2008
Messages
22,373
Reaction score
59
Points
120
Mak aii dah dilamun cinta ker nie eishen... :))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register