BTC USD 49,117.4 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

CIMB Clicks Voucher scam alert

jaih

Legendary Member
Messages
10,165
Joined
Jan 14, 2006
Messages
10,165
Reaction score
532
Points
171
salam,
aku ada dpt dlm email neh,,so kepada yg dpt harap berhati2...

Voucher RM500 kunun..padahal phishing site...

Scam site... peratikan url guna no IP dan takdah Https
screenshotwelcometocimb.png


Original Site

screenshotwelcometocimb.png



NI gambar email yag aku dpt
screenshotgmailcimbbank.png



Mod kalau dah ada tlg merge atau alihkan jer ..tq:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

wangfm

Active Member
Messages
1,815
Joined
Nov 23, 2009
Messages
1,815
Reaction score
0
Points
20
terima kasih bro untuk reminder tu

ni aku baru delete satu email dari cimblicks (kononnya)
 

jaih

Legendary Member
Messages
10,165
Joined
Jan 14, 2006
Messages
10,165
Reaction score
532
Points
171
terima kasih bro untuk reminder tu

ni aku baru delete satu email dari cimblicks (kononnya)

welcome broo.....kot2 ada yg tak perasan..tak pasal2 login id n password scammer bleh cilok...
 

goldminer

Freshie
Messages
3
Joined
Sep 9, 2009
Messages
3
Reaction score
0
Points
3
aku pn dpt td.. dah perasan sbb xpakai https.
voucher number pun same..
 

pepsifire

Active+ Member
Messages
4,701
Joined
Aug 2, 2008
Messages
4,701
Reaction score
66
Points
30
Memang baru2 ni cimb cliks pulak jadi mangsa scamer.
Aku pun baru dapat email macam ni.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register