BTC USD 66,098.8 Gold USD 2,401.84
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Cicak tokek untuk dijual

Sponsored Post

kalau akulah......

tak jual....

TT kata tokek dia sedang membesar dan kuat makan...aku bela je sampai 300gm ke 1kg ke 69kg baru aku jual..pueh hati...masatu barulah kami2ni ngenceeesssss tengok TT pakai Lamborgini...:)):eek:

Yg sy bela utk long term dah ade 5 ekor. Yg lain tu ingat2 nk share ngan warga cg.:">
 
X tahu plak sy pasal hal 2.:"> Sorry la.

ada masuk paper metro 2 hari lepas rasanya...dia bawak tokek anggaran dalam RM3juta tapi kana rampas kastam ke ape lupa dah..dia simpan dalam buluh pastu letak kat dalam tempat simpan barang bawah bas..sian tokek tu,dah macam bawak haiwan perlindungan dah...#:-S
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register