Chong Eu seorang negarawan - Kabinet

CG Sponsors




TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
290,928
Reaction score
12,200
Points
2,376
KUALA LUMPUR - Jemaah menteri yang bermesyuarat semalam merakamkan penghargaan tinggi terhadap sumbangan mendiang Tun Dr. Lim Chong Eu (gambar) sepanjang hayatnya dalam politik dan pentadbiran kerajaan khususnya di Pulau Pinang.

Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim berkata, sumbangan Chong Eu sentiasa terakam dalam memori negara ini, dan menyatakan mendiang adalah seorang negarawan, pencipta kemajuan negeri Pulau Pinang, dan pejuang parti MCA dan Gerakan dalam Barisan Nasional.

"Jemaah menteri menyatakan secara ikhlas sebagai anggota masyarakat kita hargai semua jasa, khidmat dan perjuangan beliau," katanya kepada pemberita selepas mesyuarat pasca Kabinet kementeriannya di sini semalam.

Kosmo
 
Sponsored Post

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Ye ke negarawan...bukan dia ke yang bertanggungjawab sampai melayu PP dihalau secara halussssssss
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
290,928
Reaction score
12,200
Points
2,376
Ye ke negarawan...bukan dia ke yang bertanggungjawab sampai melayu PP dihalau secara halussssssss

dalam paper ckp la negarawan
tp realiti nya melayu yg rasa akibat nya
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
aku tak kenal saper dia ni pon
 

S.Y.E.D

Banned
Joined
Jun 6, 2008
Messages
18,685
Reaction score
588
Points
161
xdr maknanye woo pu tungg negarawan negara..
 

zuljaalaa

Legendary Member
Joined
Jun 3, 2006
Messages
11,884
Reaction score
51
Points
125
kata TPM ... kehilangan tun kerugian besar pada negara :-&:-&:-&:-&
dah tua macam tu nak rugi apa lagi.. kalau muda pon tak untung mana lah.. untung kat cha ya nun alif saja
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,110
Reaction score
690
Points
166
tun ke, negarawan ke pangkat dia, jadi kayu api gak kat 'sana' nanti
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
290,928
Reaction score
12,200
Points
2,376
Sponsored Post
Top
Log in Register