BTC USD 62,064.8 Gold USD 1,768.35
Time now: Jun 1, 12:00 AM

CHERRY TIGGO 2.0 SUV - apa pendapat korang

pronx_834

Fun Poster
Joined
Feb 20, 2008
Messages
338
Reaction score
0
Points
10
salam semua, apa pendapat korang pasal cherry tiggo nih? sapa2 otai pasal kete cherry ni leh komen n bagi pendapat
 
Sponsored Post

zinedine

Banned
Joined
Jan 11, 2007
Messages
5,741
Reaction score
22
Points
65
Kereta buatan China yg berkualiti rendah. Kualiti komponen dalaman semua murah2 belaka macam plastik murah.
 

tebbaloi

Legendary Member
Joined
Mar 4, 2009
Messages
13,457
Reaction score
444
Points
131
beli aje kalu dah berkenan. awat tak sambar crossover je terus..
 

robz

Active Member
Joined
Nov 20, 2007
Messages
1,496
Reaction score
71
Points
30
bro nak beli ke kete baru tapi tahun 2008? hehe
 

layanjelah

Active Member
Joined
May 24, 2009
Messages
1,270
Reaction score
119
Points
33
jgn beli kalau rasa satu ahri nak jual balik.kecuali ada hati bila dah jemu pakai nak tolak kat bapak buat pi kebun.
 

lanjelang

Freshie
Joined
Jan 13, 2010
Messages
35
Reaction score
0
Points
6
chery tiggo 2.0 auto, saya dah pakai daripada tahun 2010 hingga sekarang. Xde msalah apa pun sblm ni..cuma baru-baru ni kereta tu tiba2 revving masa tgh driving...so nk kene tukor gear box sensor...slain tu xde ape, pemanduan baik.

hahaha, posting ni dah lama giler, tapi saje respon jugak, kot la ade yg bace...
 

abahmu

Legendary Member
Joined
Feb 21, 2007
Messages
17,952
Reaction score
126
Points
123
klu hrga 10k blh je beli...sesuai la dgn low quality...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register