chef wan dah jadi datuk...kita bila lagi......

CG Sponsors




astrowan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
128
Wah! Chef Wan. Selepas dapat menantu, dia dapat pula anugerah Datuk. Bagus-bagus! Serina... Cepat-cepat beranak supaya Chef Wan lepas ni dapat pula gelaran datuk yang kedua:eek::eek:.

Joyah tumpang bangga selepas mendapat tahu Chef Wan atau Redzuawan Ismai, 52, dikurniakan darjah kebesaran Panglima Mahkota Wilayah oleh Pemangku Yang Dipertuan Agung, Tuanku Abdul Halim Muadzam Shah sempena Hari Wilayah pada 1 Februari lalu.

Kata Chef Wan sebelum ni dia sudah empat kali menerima tawaran untuk gelaran itu daripada negeri yang berbeza tapi dia tolak.#:-S#:-S(aku ada) Mungkin masih belum bersedia.(yer ker)

Akhirnya sempena Hari Wilayah lalu, dia terima penganugerahan itu.

Yang Joyah nak tergelak terguling-guling:eek::eek:, kata Chef Wan dia tak mampu nak bawa gelaran itu kerana karakter dia sebelum ini yang selamba dan suka pakai seluar pendek.

Alah Chef Wan... tak ada kena mengena seluar pendek dengan gelaran Datuk tu.

Di luar sana pun ramai Datuk-Datuk kita yang pakai seluar pendek. Macam mana kita menjaga diri kita tu lebih penting.

Kawan Joyah yang jadi Datuk seorang tu lagilah. Siap pakai skirt ketat pendek lagi...
 
Sponsored Post

NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,185
Reaction score
1,041
Points
1,101
sabo la..aku kawin pun belum...inikan nak menimang cucu
 

Syedz

CG Top Poster Club
Joined
Dec 23, 2008
Messages
21,971
Reaction score
105
Points
128
sabo la..aku kawin pun belum...inikan nak menimang cucu
apa la bro,
ni bukan serina anak chef wan tu dpt anak,
ni pasal chef wan dapat title 'dato' la...
baca kasi abeh dulu la bro..
huhu, jgn mara
 

roBUST

Banned
Joined
Oct 13, 2008
Messages
12,406
Reaction score
136
Points
123
ape sbnr isu yg nk d kisahkn nih?suruh sume kejar gelaran datuk or ape
 

mimie813

Super Active Member
Joined
Nov 26, 2009
Messages
6,534
Reaction score
290
Points
81
tahniah chef wan...
pada aku penampilan tu x penting.....

yg penting chef wan nt x terbawa2 dek gelaran tu...

lgpun dah bnyk sngt datuk2 kat luar tu...
 

Senju95

Active+ Member
Joined
Jan 11, 2009
Messages
2,714
Reaction score
16
Points
25
aku x main dato2 ni lord sir jer...hehe
 

zaralove

Super Active Member
Joined
Aug 27, 2009
Messages
7,558
Reaction score
330
Points
81
dia adalah ikon masakan malaysia..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register