BTC USD 49,079.5 Gold USD 1,784.16
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Channel Youtube Lim Guan Eng, Tipuhelah BN atau Channel Sebenar?

hafizuka

Super Active Member
Messages
6,956
Joined
Sep 25, 2008
Messages
6,956
Reaction score
261
Points
81
http://www.youtube.com/user/LimGuanEngBlog


LimGuanEngBlog Dan tindakan kami mengharamkan Biro Tata Negara (BTN) bertujuan untuk menghapuskan sifat sayangnya Melayu kepada sifat Perkauman ini bakal membuahkan hasil. Silat juga kami akan haramkan di Pulau Pinang seperti kami haramkan BTN, kerana dengan silat inilah Melayu begitu angkuh dan kejadian Pemuda UMNO menjulang keris amat ketara perkauman. Dengan diharamkan silat di Malaysia, kami warga cina dan India akan berasa begitu selamat. Kerana kami mementingkan pendidikan daripada membuang masa. (3 days ago)

Aktiviti terbaru memang meragukan sebab LGE takkanlah se***** itu

Tulis BM lak tu

Tapi aktiviti lampau macma meyakinkan

Apa pandangan saudara semua?
 
Sponsored Post

qba437

CG Top Poster Club
Messages
32,537
Joined
Oct 20, 2008
Messages
32,537
Reaction score
92
Points
120
entah..kena tanya empunya diri..
 

poknik

Legendary Member
Messages
14,014
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,014
Reaction score
281
Points
131
hahahahahahaha... lawak btol badut BN ni... kalo nak tipu pun bior la masuk akal sket..... hahahahaha... mangkuk ayun btol
 

poknik

Legendary Member
Messages
14,014
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,014
Reaction score
281
Points
131
kuat btol semangat satu mesia lim guan eng... nak cakap sesama cina pun guna bahasa melayu.... hahahahahahahahahahahaha

senangnye penyokong umno kena tipu.... cetek akal rupanya diorang nih.. memang mangkuk penyokong umno nih..
 

mdshamz

Active Member
Messages
1,394
Joined
Dec 22, 2007
Messages
1,394
Reaction score
24
Points
25
Sudah 50thn lebih memerintah...Generasi mcm nie sahaja yang mampu dilahirkan...

Kalau nak auta pun..cerdik laa sikit.
 

poknik

Legendary Member
Messages
14,014
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,014
Reaction score
281
Points
131
Sudah 50thn lebih memerintah...Generasi mcm nie sahaja yang mampu dilahirkan...

Kalau nak auta pun..cerdik laa sikit.

yg tukang auta pun tahu... penyokong umno ni cetek akal.. so dia kata takyah susah2 sgt pikir cara nak auta.. buat sempoi2 pun termakan jugak..

dasar jenis yg makan rumput.........
 

poknik

Legendary Member
Messages
14,014
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,014
Reaction score
281
Points
131
siap nak hapuskan silat plak tu... hahahahahahahaha...

ingat cina heran sangat ke ngan silat?... hhahahahahahaha

inilah lawak satu malaysia paling power... betul2 hao liao!!
 

poknik

Legendary Member
Messages
14,014
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,014
Reaction score
281
Points
131
siap friends ada 21 orang je plak tuh... takde orang nak kawan ngan lim guan eng ke?... hahahahahahahahahahahaha...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register