BTC USD 49,080.000 Gold USD 1,701.050
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Cerita Sedih Bile Lif Rosak

CG Sponsors




fantaghiro

Fun Poster
Joined
Aug 30, 2010
Messages
755
Reaction score
80
Points
20
Ada tiga orang sahabat si A, si B dan si C, yang tinggal serumah di sebuah apartment setinggi 60 tingkat. Pada suatu petang setelah tamat bertugas mereka ini telah kembali dari bertugas untuk pulang ke rumah.Dilihatnya ramai orang sedang berkerumun di depan lif. Rupanya elektrik padam dan lif tidak berfungsi... .

si A : Macamana ni...rumah kita lak atas sekali?
si B : Aduhhhh...bikin bingung kepala, nak panjat tangga larat ke..?
si C : Aku rasa baik kita panjat tangga aje...kita pun tak tahu bila agaknya elektrik ada balik
si A : Aku ada satu idea, kita panjat tangga sambil bercerita, tapi kita kena bercerita yang sedih aje, sebab kalau kita buat cerita lawak...kita akan terasa sesak nafas sebab kita ketawa...biar kita serius dengar cerita.

Mereka pun bersetuju, so mereka mulalah melangkah kaki memanjat tangga untuk ke tingkat 60. si A mula bercerita... .

si A : Aku masa kecil punyalah sedih dalam sejarah hidupku...aku membesar tanpa bapa, bapaku meninggal semasa aku dalam kandungan, dari kecil aku....bla bla bla bla bla.......

Punya la sedih mereka mendengar cerita si A hingga meleleh leleh...sedar tak sedar mereka dah sampai kat tingkat 20. Mereka berhenti sekejap bukannya kerana penat tapi berhenti untuk lap air mata...kemudian mereka kembali memanjat sambil si B pula bercerita... .

si B : Sejarah hidup aku lagi sedih, semasa umur aku 5 tahun kedua ibu bapaku meninggal dalam kemalangan jalanraya... aku dibesarkan oleh abang sulung ku saja yang pada tu berumur 15 tahun. Abang sulung ku tak bersekolah dan dia bekerja untuk menyara aku adik beradik seramai 4 orang...bla bla bla bla......

Sekali lagi mereka bertiga meleleh sedih....punyalah lama cerita si B dengan tak sedar mereka dah sampai ke tingkat 55. Hanya 5 tingkat aje lagi... sambil melangkah memanjat tangga yang ketingkat 56, si C mula menyampuk

si C : Alaaaaaa...korang punya cerita tak sedih lagi...cerita aku lagi sedihhhh punya.
si A : kau ada sejarah hidup sedih juga ke...?
si C : emmmm...mungkin hari ini dalam sejarah...
si B : cerita aje le...kita dah tinggal 4 tingkat je lagi
si C : aku sedih kerana...KUNCI RUMAH KITA, AKU TERTINGGAL DALAM KERETA.... UWAAAAAA
 
Sponsored Post

fanlee

Legendary Member
Joined
Jul 31, 2008
Messages
14,022
Reaction score
12
Points
115
org mcm nie mmg aku campak dari tingkat 56 tue sampai bawah haha
 

gentleman5555

Fun Poster
Joined
Nov 7, 2010
Messages
343
Reaction score
7
Points
15
mmg sedis...bole bygkn pasal aku pernah kena cuma tingkat 12 je..haha
 

CL's

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,094
Reaction score
246
Points
128
naper tak letak kat section lawak?
salah section nie cik Fanta/....:D:D:D
 

kaYaIlmu

Super Active Member
Joined
Mar 11, 2010
Messages
7,918
Reaction score
29
Points
70
lawak2 ... tapi citer nie ak penah bace lam versi lain ...cume endingnye saje yang same ... :D :D
 

lilbee

Active+ Member
Joined
Nov 13, 2009
Messages
4,801
Reaction score
10
Points
25
meh aku angkat sepanduk..

ASTROK!!!:(scam


selalunya ramai yang alert bab2 astrok nih..kena rasuah dengan nasi lemak kot(nasi kandar mungkin):))
 

sureheboh.com

Passed Away
Platinum Member
Joined
Jan 17, 2007
Messages
18,961
Reaction score
309
Points
131
Kalaulah mereka tu macam ni aku sanggup tolong ambilkan kunci kat dalam kereta....:))

 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,212
Reaction score
830
Points
176
alooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ulangan astro ni .... ;)
 

taufic

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 6, 2008
Messages
14,651
Reaction score
693
Points
161
meh aku angkat sepanduk..

ASTROK!!!:(scam


selalunya ramai yang alert bab2 astrok nih..kena rasuah dengan nasi lemak kot(nasi kandar mungkin):))
bukan rasuah
tp sogokan la :))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register