CERITA PENDEK: Mengamuk Di Central Market

CG Sponsors




LLM

Freshie
Joined
Nov 9, 2007
Messages
30
Reaction score
0
Points
6
Jeff berkeliaran ibarat ayam putus kepala. Matanya merah menyala umpama jin afrit. Dia mendengus-dengus umpama kerbau kerbau kena sembelih..

'Argghhh argghhhh aku dah naik syeh!!!' dia melolong dengan penuh syahdu.

pekerja-pekerja warga Bangladesh dan Indonesia yang sedang berpeleseran di luar Pasar Seni semua memandang kehairanan..

Dia pun mengherdik 'Hoi, pendatang! Korang peduli apa? Korang buat menyemak kat negara aku. Sedar diri sedikit! Sebelum aku hantar korang semua dalam keranda balik Bangla atau Indon!!!'

Mereka menikus semahu-mahunya...umpama tikus jelek.

Jeff ketawa umpama puaka hutan. 'Hahahaha...Arghhh'

Ketawa semahu-mahunya.

TAMAT

Epilog: Beberapa minit kemudian, sebuah ambulan telah dikejarkan ke Pasar Seni untuk membawa Jeff ke Unit Rawatan Psikiatri di Hospital KL..
 
Sponsored Post

haudli

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,313
Reaction score
442
Points
136
hhmmmm...ada motif cite ni..
 

girlsilver

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Dec 1, 2009
Messages
10,744
Reaction score
194
Points
123
ape kata letakkn 1 threas tajuk CERITA PENDEK dr LLM (Lembaga Letrik Negara) :))
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,192
Reaction score
823
Points
176
aduhai.. dari semalam baca masih tak lawak jugak2.. letak jerlah kast chit chat... hehehe;)
 

dell

Super Active Member
Joined
Apr 29, 2007
Messages
8,071
Reaction score
70
Points
80
..apa apa je....
 

astrowan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
128
patut ka aku komen atau mengomen
 

fauzizul

Legendary Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
11,777
Reaction score
9
Points
120
hayaaaaaaaaa.... cite ape ni...:-?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register