BTC USD 49,472.6 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Celcom bluepack no tersusun (promosi topup rm10 bayar rm8 je

fanlee

Legendary Member
Joined
Jul 31, 2008
Messages
14,022
Reaction score
12
Points
115
rm8.50+rm3.00 pos express
014-5430589 (SOLD)
014-5430590
014-5430591
014-5430592
014-5430593
014-5430594
014-5430595(SOLD)
014-5430596


berminat pm/sms/call aku no
0139096333

promosi!!!!!!
kalau register dengan aku ,topup lg rm10 cuma bayar rm8 sahaja(cuma untuk no yg didaftarkan sahaja)
 
Last edited:
Sponsored Post

EzY-eLoaD

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
12,747
Reaction score
18
Points
115
014-5430589
014-5430590
014-5430591
014-5430592
014-5430593
014-5430594
014-5430595
014-5430596


berminat pm/sms/call aku no
0139096333

promosi!!!!!!
kalau register dengan aku ,topup lg rm10 cuma bayar rm8 sahaja(cuma untuk no yg didaftarkan sahaja)


saper ader awek atau bini yg ramai,elok beli semua.....
 

fanlee

Legendary Member
Joined
Jul 31, 2008
Messages
14,022
Reaction score
12
Points
115
aku sokong tp ader ker bini sampai 7 org kalu awek tu mungkin kot mari mari promosi ni
 

silverchair959

Legendary Member
Joined
Dec 21, 2005
Messages
18,071
Reaction score
90
Points
125
tp bahaya gak kalo bg kat awak sumer no lebih kurang...kang tak pasal2 nak call aini ter ckp suraya...tak pun nak call nurul ter call diana...naya jer huhuuhh
 

fanlee

Legendary Member
Joined
Jul 31, 2008
Messages
14,022
Reaction score
12
Points
115
beli untuk family pun ok gak untuk bini untuk anak2 senang nak ingat
bump.promosi ni cepat beli cuma bayar lg rm8 dapat topup rm10 hehehe
 

EzY-eLoaD

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
12,747
Reaction score
18
Points
115
tp bahaya gak kalo bg kat awak sumer no lebih kurang...kang tak pasal2 nak call aini ter ckp suraya...tak pun nak call nurul ter call diana...naya jer huhuuhh

xbhaya la bro.nombor tu boleh dijadikan nombor keselamatan.kalau 1 untuk nama ni n setersnya...dijamin selamat
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register