BTC USD 49,116.7 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

CC tak activated kena servis tax tak?

tm1

Active+ Member
Messages
3,032
Joined
Dec 31, 2005
Messages
3,032
Reaction score
29
Points
40
Salam.
Aku nak tanya sket ni, baru tadi dpt msg dari Ambank pasal pembayaran tax rm50 tu. Aku tak activated pun kad kredit ambank tu. Kad tak activated kena tax ke tak?
Aku ada 5 lagi kad kredit yg tak activated..mmg takkan activated punyalah. Takut gak, manatau kena bayar rm50 sekeping..buang duit je.
 
Sponsored Post

nisanwar

Freshie
Messages
2
Joined
Dec 14, 2009
Messages
2
Reaction score
0
Points
3
mmg bro....skunk kan gomen dh announce aritu ms bajet!!!gomen xmo galak rakyat tambah hutang kredit
 

lengkuas

Fun Poster
Messages
863
Joined
Jun 16, 2007
Messages
863
Reaction score
3
Points
15
saya pon nak tau gak..
tapi aku amek jalan selamat..
kalau satu bank tu contoh maybank bagi 2 kad kredit..satu visa dan satu lagi mastercard. aku amek salah satu ja.. sebab aku pasti yang kedua-dua kad tu tetap kena caj rm50
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register