Carigold Autoshow

CG Sponsors




erDrAg00n

Moderator
Joined
Dec 22, 2007
Messages
13,729
Reaction score
5
Points
120
Assalamualaikum dan salam sejahtera....
naga tgk skrg ni mmg ramai kaki2 kereta dan motor dalam Carigold ni...
dan naga pasti setiap dari mereka pasti ada geng2 atau club2 mereka sendiri...

jadi... naga ingin mencadangkan untuk mengadakan buat julung kalinya Carigold autoshow dengan harapan tok mengumpulkan semua pemilik2 kereta yang ada dalam cg nie...
bagi tempat,masa dan aturcara kita bincangkan sama2 di sini...
dan apa yg naga ingin cadangkan

konsep : autoshow (pameran kereta/penjualan aksesori kereta/tournament)
tempat : mana2 kawasan yang lapang, lengkap kemudahan awam n testing(drag,drift and etc)

motif : CG gath n famili day. bolehla wat masa cuti2 nanti...
segala cadangan yg lain amat2lah dialu2kan eh kawan2....:-?:)cgrock
 
Sponsored Post

lutttfi

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Dec 26, 2007
Messages
7,423
Reaction score
58
Points
70
aku sokong~
p/s:baru balik~
 

haudli

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,313
Reaction score
442
Points
136
bagus thread ni...semoga byk manfaatnye nanti..
 

WMComm

CG Top Poster Club
Joined
Jan 10, 2008
Messages
22,845
Reaction score
95
Points
120
nak join ok tp nak derag dan dorif den duduk topi jo. haha.
 

azrine

Legendary Member
Joined
Jul 22, 2008
Messages
14,535
Reaction score
560
Points
166
cadangan yang bagus dari TT..

harap2 dapat persetujuan tuan punya forum..sokongan tuan amat2 diperlukan..

:D
 

erDrAg00n

Moderator
Joined
Dec 22, 2007
Messages
13,729
Reaction score
5
Points
120
pendapat dan cadangan dari anda semua amat diperlukan...
tentang kereta2 walaupun standard tp tetap boleh berkumpul dan bersama memeriahkan autoshow...
dan naga yakin semua pasti kenal dengan mana2 club kereta...
jadi kita boleh jemput mereka bagi memeriahkan lagi acara kita..
dan sekiranya jadi..
akan saya usulkan perkara ini terus kepada CG Administrator sebagai usaha mencari penaja
 

Hamas

Fun Poster
Joined
Mar 11, 2009
Messages
235
Reaction score
3
Points
15
hehe..aku pun nk dtg gak...tp,jenjalan je lah..xpekan??huhu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register