BTC USD 57,733.6 Gold USD 1,831.42
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell cari produk tonik rambut (gugur)

sedanfx

InstaForex Official, Introducing Broker
Platinum Member
Joined
May 31, 2007
Messages
6,361
Reaction score
193
Points
78
tlg la cari yg betul2 berkesan, umur 20an dah xde rambut ni :((
 
Sponsored Post

adamma

CG Top Poster Club
Joined
Mar 7, 2007
Messages
23,639
Reaction score
39
Points
120
ko tu kuat sgt kot...knp leh jd cmni
 

misscordelia

CG Top Poster Club
Joined
May 26, 2008
Messages
30,420
Reaction score
62
Points
120
tak nak try tonik rambut minyak kelapa dara? :)

saya pakai alhamdulillah.. :)
 

sedanfx

InstaForex Official, Introducing Broker
Platinum Member
Joined
May 31, 2007
Messages
6,361
Reaction score
193
Points
78

zkry

Super Active Member
Platinum Member
Joined
May 12, 2007
Messages
6,718
Reaction score
109
Points
78
adehhh tak leh nak tolong.... tonik rambut aku takde, tonik minda adalah...:D:D
 

lelakiselamanya

Active Member
Joined
Nov 1, 2008
Messages
2,440
Reaction score
23
Points
30
tlg la cari yg betul2 berkesan, umur 20an dah xde rambut ni :((
ko x cuba petua ke? cuba dulu...bakar ayam, minyak yg menitik dr ayam tu cuba sapu kat rambut dan jgn lupa ayam tu kasi kat aku:eek::eek:
 

sedanfx

InstaForex Official, Introducing Broker
Platinum Member
Joined
May 31, 2007
Messages
6,361
Reaction score
193
Points
78
ko x cuba petua ke? cuba dulu...bakar ayam, minyak yg menitik dr ayam tu cuba sapu kat rambut dan jgn lupa ayam tu kasi kat aku:eek::eek:

uik, ada petua mcm ini :)):eek:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register