cari jodoh untuk hartawan dari melaka

CG Sponsors




qaz123

Super Active Member
Joined
Jul 12, 2008
Messages
5,645
Reaction score
169
Points
78
salam semua...

ini ada peluang untuk sesiapa yg mempunyai saudara mare(perempuan) yg belum berkahwin yg mempunyai ciri2 berikut...

1- anak dara atau janda(anak satu sahaja)
2- berumur antara 28-36 thn
3- sebaiknya berketurunan pahlawan/hulubalang(akan sy jelaskan)
4- isteri ketiga
so...ini sahaja syarat yg diminta...hartawan itu berumur 51 dan masih ganteng!!! selebihnya sila pm sy...t.q...

p/s : sesiapa yg dapat membantu hartawan ini mencari jodohnya....ganjaran akan diberikan...wallahu'alam...t.q:)paid:)paid:)paid
 
Last edited:
Sponsored Post

puteri23

CG Top Poster Club
Joined
Mar 30, 2008
Messages
21,839
Reaction score
6
Points
115
keturunan pahlawan??? :-?:-?
mak put asal org melaka
tah2 put nie keturanan hang jebat kot :)):))
 

alonso

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,520
Reaction score
426
Points
531
hartawan tu laki ke pompuan??:eek:
 

Mr. K®

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Nov 4, 2008
Messages
9,590
Reaction score
70
Points
75
hartawan tu lelaki le alonso...kan dia mintak anak dara @ janda anak satu jer tu....

ha'ah...keturunan pahlawan tu guane citer nyer lak? senang nak lawan silat ke apa? :D :D
 

cput

Super Active Member
Joined
Mar 12, 2008
Messages
6,549
Reaction score
5
Points
65
hartawan tu laki ke pompuan??:eek:
ko neh...dah terang2 dia kata vacancy utk pompuan ajer..

maknanyer aku available ler! :eek::eek:

tuan umah!
kalau dia ada syarat, aku pun nak bagi syarat bleh ker?
 

qaz123

Super Active Member
Joined
Jul 12, 2008
Messages
5,645
Reaction score
169
Points
78
hartawan tu lelaki le alonso...kan dia mintak anak dara @ janda anak satu jer tu....

ha'ah...keturunan pahlawan tu guane citer nyer lak? senang nak lawan silat ke apa? :D :D
ha...betul tu...lagi satu xkirela org mane...asalkan menepati ciri2 kat ats...xssh pon kan...hehehe...yg penting ganjarannye lumayan...!!!
 

qaz123

Super Active Member
Joined
Jul 12, 2008
Messages
5,645
Reaction score
169
Points
78
ko neh...dah terang2 dia kata vacancy utk pompuan ajer..

maknanyer aku available ler! :eek::eek:

tuan umah!
kalau dia ada syarat, aku pun nak bagi syarat bleh ker?
syarat pe pulak ni? org nak amik jd bini tu dah kire tuah badan...hehehe:eek::eek::eek:
 

cput

Super Active Member
Joined
Mar 12, 2008
Messages
6,549
Reaction score
5
Points
65
ha...betul tu...lagi satu xkirela org mane...asalkan menepati ciri2 kat ats...xssh pon kan...hehehe...yg penting ganjarannye lumayan...!!!
aku konpius ler..
ko neh nak ngejar ganjaran ker?
 

akay

Banned
Joined
Jan 30, 2008
Messages
14,865
Reaction score
17
Points
115
brapa komisen leh dapat ni :))
 
Sponsored Post
Top
Log in Register