BTC USD 63,345.9 Gold USD 1,746.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Cari Jodoh (21 Bayi Telah Lahir Dr Servis Saya) 012-3467748 SEE PAGE 189 VIDEO BARU

Apa keputusan anda?


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,533
Reaction score
1,607
Points
596
Allahuakhbar tahun depan 2016 saya dah 32 tahun kalau hidup ekonomi kukuh teringin juga nak berumah tangga
 
Sponsored Post

vedder9

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Sep 25, 2006
Messages
15,350
Reaction score
123
Points
123
Allahuakhbar tahun depan 2016 saya dah 32 tahun kalau hidup ekonomi kukuh teringin juga nak berumah tangga

Kena segerakan tu bro...kesian kat adik..tua dalam kain je nanti :p:))
 

theblur

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
7,055
Reaction score
765
Points
121
Allahuakhbar tahun depan 2016 saya dah 32 tahun kalau hidup ekonomi kukuh teringin juga nak berumah tangga

Sabar skit bro. Tunggu lg 2 tahun, budak2 skolah tingkatan 4 byk lawa ni.
 

kopirait

CG Top Poster Club
Top Poster #5
Joined
Apr 18, 2010
Messages
37,866
Reaction score
2,721
Points
206
moroko ni tak reti english. tapi yang lawa tu memang ada.
ofismate blaja kat sana dulu bagitau.
 

antarakasih

Super Active Member
Joined
Jun 4, 2014
Messages
6,316
Reaction score
63
Points
70
org ingat jimat,,rupanya kena sedia 15-25k juga,,
sama je mcm kahwin gadis melayu,,tp bnyk bezanya lah dari melayu
terutama masih terpelihara maruah dan masih gadis.
yg ni ssuai bagi yg ada bajet atau yg ingin tambah cawangan,,
dpt timang anak kacuk arab comel hehe
 
Last edited:

zeroyjk

Fun Poster
Joined
Jan 19, 2009
Messages
912
Reaction score
15
Points
15
ERm... Aku kawen org siam lagi murah... hahaha RM5k lepas... Bini pun cantik....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register