BTC USD 44,078.0 Gold USD 1,763.74
Time now: Jun 1, 12:00 AM

cara2 untuk nampak hantu atau syaitan

Sponsored Post

putremas

Fun Poster
Joined
Nov 3, 2009
Messages
700
Reaction score
26
Points
20
manusia xbole tgk jin sbb itu mmg fitrah yg telah Allah s.w.t jadikan. nk tgk juga, kena pinjam mata jin. kalau yg biasa terlintas tu byg2 atau jelmaan je. itu pun ikut jenis apa yg kita takut.

p/s: walaupun kereta pernah kena tumpang, tp xnampak makhluk ni. cuma rasa je.
 

jaggerjack

Fun Poster
Joined
Dec 19, 2012
Messages
432
Reaction score
6
Points
15
bila nk nmpak tu maknanya hijab mata kita dh dibuka dengan izinNya :)
 

marzlina

Fun Poster
Joined
Jun 26, 2010
Messages
242
Reaction score
0
Points
10
Mmm..bg yg nak tgk tu baik yah tgk...sbb aku yg dah tgk 2 kali depan mata, x sgp nak tgk lagi..hrp2 x jumpa lg..belum tang kena ganggu lagi..trauma pun ada.....jd aku slalu ayat kursi dan 3 qul insyaallah x kena ganggu..
 

aqua.self

Active+ Member
Joined
Dec 5, 2010
Messages
2,601
Reaction score
36
Points
30
kwn aq siap kena tanduk lagi dekat jin, padan muka cari pasal dgn jin.. hahaha :))
 

tisu_tandas

Fun Poster
Joined
Jan 15, 2012
Messages
411
Reaction score
0
Points
10
Baik jangan buat nanti jadi gila sampai bunuh orang, amaran bagi manusia yg ambil risiko dan akibatnya sangat bahaya

ya baik jg buat nanti jadi macam filem indon kerasukan sampai bunuh orang..kalau nak buat biar ada org yg pandai dok sebelah bg panduan takut terkena renjatan terkejut..nanti jalan pun terketar2 macam kena sawan :eek::eek::eek:
 

ikhmal_ok

Super Active Member
Joined
Aug 15, 2009
Messages
8,894
Reaction score
180
Points
73
Cara Pertama 1) Korang ambik wuduk dulu 2) Korang ambik Al-Quran 3) Korang cari Surah Al-Jinn 4) Korang baca sampai habis dengan tajwid yang betul dan niat dalam hati nak tengok. 5) Ulang sampai korang rasa kehadiran sesuatu then tengok la sampai korang puas hati.



Cara Kedua: - Berdiri dan menghadap kiblat.. - Rehatkan badan dan lemahkan segala anggota badan anda. Rileks - Selawat 3x - Kosongkan minda dan baca surah Al-Fatihah 7 kali dan tumpukan pada bahagian tengah kening - Anda akan merasa tangan anda terangkat dengan perlahan2 dan menunjukkan ke satu arah.. - Turutkan saja arah tangan bergerak... dan buka mata utk melihat..hehe



Cara ketiga: - Semasa mandi mayat, air mayat melimpah turun kan?Ha, sila tengok celah kangkang anda kepada air mayat tadi. Kalau malu orang nampak, ambil air mandian jenazah tersebut dan sapu di kedua-dua kening... - Berdiri ditengah2 hutan pada tengah malam dan baca ayat pertama surah Al-Jin 7 kali sambil pejam mata anda. Lepas tu bukak mata dan pandang tepi anda.hehe..



Cara paling mudah: (untuk wanita) - Ketika anda period, amalkan sikat rambut anda setiap tengah malam sambil menatap ke cermin dan tumpukan perhatian lama-lama. - Ambil 'tuala wanita' yang telah digunakan dan letak di dua penjuru pintu bilik air/bilik mandi. #ok... apa lagi, kalau korang brani korang try lah yer.. semoga korang berjaya tengok apa yang korang nak tengok...jgn marh.aku nk kongsi je eh.... pesal tetibe rasa berangin ni..? korang terasa tak..? atau perasaan aku jer.. papai...

Nampak hanya dalam bentuk jelmaan sahaja, bukan pada rupa asalnya. bersabda barangsiapa mengaku melihat jin dalam bentuk asalnya ia adalah seorang pendusta.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register