BTC USD 34,619.1 Gold USD 1,802.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

cara2 untuk nampak hantu atau syaitan

Sponsored Post

Lobey

Active+ Member
Joined
Feb 25, 2008
Messages
4,309
Reaction score
114
Points
43
bini aku selalu kena
jin masuk goyang2 badan dia la... kasi leher rasa mcm tercekik la

pegi darul syifa terjerit bini aku...
teringin gak nak tgk rupa jin yg kaco bini aku tu
mcm nak boh penendang kat muka jin2 tu.... :)

tapi mcm takut la pulak nnti takleh tutup hijab tu naya 24jam nampak

kalau tuhan bagi nampak sure kau tak tidur dekat bini hang apa lg nak main..:eek:
 

advanzato

Active+ Member
Joined
Apr 28, 2008
Messages
3,298
Reaction score
13
Points
25
Najib hari2 nampak "hantu" sebelah dia lepas bangun pagi....... Rilek jer....











Sorry yer Najib... Bergurau jer...
:">
 

surfer957

Super Active Member
Joined
Mar 30, 2008
Messages
7,974
Reaction score
26
Points
70
apa faedahnya buat benda camni? cuba bagitau aku apa faedahnya ? :-?
 

302

Legendary Member
Joined
Apr 30, 2009
Messages
10,841
Reaction score
65
Points
125
Najib hari2 nampak "hantu" sebelah dia lepas bangun pagi....... Rilek jer....











Sorry yer Najib... Bergurau jer...
:">


rase cinte jib dah terlalu dalam so fizikal pasangan dah x penting bg beliau
 

exofx

Legendary Member
Joined
Aug 20, 2011
Messages
18,750
Reaction score
545
Points
161
bimbang kekal je, asyik nampak je selepas amal benda skrg.
 

kaishi

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Sep 4, 2010
Messages
1,989
Reaction score
1
Points
25
mula2 bila korang buat, jangan sampai ade yang terus nak melekat dengan korang, sebab kire korang yang panggil makhluk2 tu untuk dilihat,,,

-tak ade yang best dan tak ade yang perlu dibanggakan pon bila salah satu hijab korang terbukak,
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register