BTC USD 51,848.1 Gold USD 1,782.60
Time now: Jun 1, 12:00 AM

cara2 untuk nampak hantu atau syaitan

tyco

Active+ Member
Messages
4,049
Joined
Sep 16, 2010
Messages
4,049
Reaction score
1,643
Points
101
Cara Pertama 1) Korang ambik wuduk dulu 2) Korang ambik Al-Quran 3) Korang cari Surah Al-Jinn 4) Korang baca sampai habis dengan tajwid yang betul dan niat dalam hati nak tengok. 5) Ulang sampai korang rasa kehadiran sesuatu then tengok la sampai korang puas hati.



Cara Kedua: - Berdiri dan menghadap kiblat.. - Rehatkan badan dan lemahkan segala anggota badan anda. Rileks - Selawat 3x - Kosongkan minda dan baca surah Al-Fatihah 7 kali dan tumpukan pada bahagian tengah kening - Anda akan merasa tangan anda terangkat dengan perlahan2 dan menunjukkan ke satu arah.. - Turutkan saja arah tangan bergerak... dan buka mata utk melihat..hehe



Cara ketiga: - Semasa mandi mayat, air mayat melimpah turun kan?Ha, sila tengok celah kangkang anda kepada air mayat tadi. Kalau malu orang nampak, ambil air mandian jenazah tersebut dan sapu di kedua-dua kening... - Berdiri ditengah2 hutan pada tengah malam dan baca ayat pertama surah Al-Jin 7 kali sambil pejam mata anda. Lepas tu bukak mata dan pandang tepi anda.hehe..



Cara paling mudah: (untuk wanita) - Ketika anda period, amalkan sikat rambut anda setiap tengah malam sambil menatap ke cermin dan tumpukan perhatian lama-lama. - Ambil 'tuala wanita' yang telah digunakan dan letak di dua penjuru pintu bilik air/bilik mandi. #ok... apa lagi, kalau korang brani korang try lah yer.. semoga korang berjaya tengok apa yang korang nak tengok...jgn marh.aku nk kongsi je eh.... pesal tetibe rasa berangin ni..? korang terasa tak..? atau perasaan aku jer.. papai...
 
Sponsored Post

mrlan09

Legendary Member
Messages
10,661
Joined
Nov 10, 2009
Messages
10,661
Reaction score
183
Points
923
Amal baca ayat 22 surah Qaf -
50_22.png


Laqad kunta fee ghaflatin min hatha fakashafna AAanka ghitaaka fabasaruka alyawma hadeed.

Maksud :
(Serta dikatakan kepadanya): "Demi sesungguhnya! Engkau di dunia dahulu berada dalam keadaan lalai tentang (perkara hari) ini, maka kami hapuskan kelalaian yang menyelubungimu itu, lalu pandanganmu pada hari ini menjadi tajam (dapat menyaksikan dengan jelasnya perkara-perkara hari akhirat)".
 
Last edited:
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register