BTC USD 60,423.0 Gold USD 1,740.03
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Info Cara NGO Buat duit Yang Ramai Orang Tidak Tahu

apodio

Fun Poster
Joined
Sep 17, 2014
Messages
469
Reaction score
42
Points
30
Patut la. Saya pun kurang minat ikut saluran camni
 
Sponsored Post

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
12,860
Reaction score
2,143
Points
201
Jom tubuh yayasan akal CG
Mcm wak jahit heheh
 

pudins70

Super Active Member
Joined
Mar 28, 2011
Messages
7,990
Reaction score
622
Points
121
Kawan aku geng NGO, kerja tak ada. Tapi pakai Hailak.
Pergi merata sampai thailand, laos, kemboja bagi bantuan.
Puas jugak dok fikir mana diorang dapat fulus.
 

jaws_am

Legendary Member
Joined
May 29, 2008
Messages
12,433
Reaction score
2,789
Points
201
30% ni okay je..
Kos operasi..kau nak ambil gaji pun ambil lah..

Normal..

Dalam zakat ada bahagian dapat dkt amil ? Sebab Amil buat kerja.

------

Tapi kalau otak kau otak manipulasi..

Jdi ceo 1MDB, jdi pm, jdi menteri kewangan pusing duit sampai ke acct kau. Siap cakap kau tak tahu duit spe yg masuk.

Guna duit yang kau tak tahu dtng dari mana gi bantu orang susah.

Bukak yayasan, jdi menteri. Jdi ceo yayasan, minta yg dpt projek tolong infak ke yayasan kau.

Guna duit yayasan gi bantu orang susah.

Jadi Parti politik, collect sumbangan pun sama je.
 

no trade

Super Active Member
Joined
May 16, 2008
Messages
8,809
Reaction score
307
Points
96
Baru aku tahu teknik ni.. Tq tuan..
 

ViperX

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
4,777
Reaction score
600
Points
81
Niat tak menghalalkan cara....fuh...
 

ViperX

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
4,777
Reaction score
600
Points
81
patut la asal buka youtube, memanjang iklan kutip derma...hmmmmmm
 

john_pablo

Fun Poster
Joined
Jun 27, 2011
Messages
584
Reaction score
8
Points
15
btol...mmber aku buka pusat jagaan atas nama NGO hidup dia kaya raya ja dia smpai hari ni.covid 19 pon dia x terkesan...bila tanya kerja amal..hahahha nice....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register