BTC USD 35,768.0 Gold USD 1,840.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Cara bunuh atau lemahkan HANTU RAYA

ikhmal_ok

Super Active Member
Messages
8,894
Joined
Aug 15, 2009
Messages
8,894
Reaction score
180
Points
73
ajak gaduh one by one xleh ker?

dia menjelma menjadi makhluk berjisim dia mudah kalah dan boleh mati. kalau jin menjelma jadi ular kemudian kita bunuh dia maka matilah dia.
 
Sponsored Post

ikhmal_ok

Super Active Member
Messages
8,894
Joined
Aug 15, 2009
Messages
8,894
Reaction score
180
Points
73
Assalammualaikum CGrians...

saya nak tumpang bertanya dekat masta2 ni..

saya ada search tentang cara nak halau/bunuh/lemahkan antu raya ni..

saya terjumpa yang ni... :-

1. Ambil lada kering, garam dan arang. Setiap batang lada patahkan 3 bahagian dengan bacaan Al-Fatihah setiap satu dan sebanyak 40 batang lada kering diperlukan (jadi 120 batang kecil). Bacakan ayat Kursi sebanyak 33 kali dan hembuskan ke atas air. Renjis air ini ke atas garam dan arang tadi.

2. Kemudian, gunakan arang ini untuk menghidupkan api di atas dupa. Letakkan sedikit lada dan garam sedikit demi sedikit sehingga habis. Masa yang sesuai dari pukul 6.00 petang sehingga habis lada di bakar. Hantu raya akan lari atau mengakibatkan dia cedera disebabkan oleh gas lada ini. Biasanya ia akan membunuh tuannya kerana tuannya tidak dapat mengubatinya.

3. Ayat Kursi adalah pantang jin. Lada serta garam adalah musuhnya. Gunakan sebaiknya kaedah ini sekiranya anda memasuki rumah yang lama tidak diduduki atau diganggu hantu raya atau anda mengalami sakit yang tiada puncanya. Asapkan badan atau bahagian yang sakit dengan asap lada ini.-fb/epetua

apa pendapat masta2 semua? betulkah? bukan ka asap tu makanan jin?


hantu+raya.jpg

ko salah buat dia attack ko balik atau keluarga ko. lebih2 lagi kalau takda pendinding hati2.
 

NoobFTT

Banned
Messages
2,798
Joined
Dec 14, 2012
Messages
2,798
Reaction score
4
Points
25
ko salah buat dia attack ko balik atau keluarga ko. lebih2 lagi kalau takda pendinding hati2.

mcm mana cara dia attack tu? datang kacau je la kan? dia mana bleh sentuh kita manusia.. anak2 adam ni..
 

NoobFTT

Banned
Messages
2,798
Joined
Dec 14, 2012
Messages
2,798
Reaction score
4
Points
25
dia menjelma menjadi makhluk berjisim dia mudah kalah dan boleh mati. kalau jin menjelma jadi ular kemudian kita bunuh dia maka matilah dia.

ohh kalau mcm ni senang kan.. dia menjelma kita bunuh dia.. :)paid
 

rahaz

Banned
Messages
1,479
Joined
Aug 26, 2010
Messages
1,479
Reaction score
4
Points
25
ades..
msalahnye wujud ke menatang ni.?
malaysia, hantu
amerika, alien

just saying..

*wlaupon prnh kene kaco, tp skdar bunyi2 saje, aku rase bnde ni mmg xwujud.

Di Barat,diorang dok sibuk cari "Bigfoot" tapi x penah dpt tgkap Y? :-? Sebab ianya adalah "Hantu Raya"!:)):))
 

rahaz

Banned
Messages
1,479
Joined
Aug 26, 2010
Messages
1,479
Reaction score
4
Points
25
Arwah nenek saya dulu selalu bakar cili kering, tangkai cili kering, kulit bawang, lada hitam pd waktu senja kalau ada budak2 kecik menangis, katanya untuk halau hantu syaitan.... betul kut petua ni...

Betul! Aku pun penah tengok kat kampung aku masa kecik2 dulu. Tapi yg pasti,bukan bakar kosong bro...ada bacaan tu...:">:">
 

zamreda

CG Top Poster Club
gem
Messages
31,388
Paid Membership
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
yela mmg btul ckp tuan tu kalau dia menjelma jadi ular ke nyamok ke senang bunuh.. haha :))

bunuh?....dia pura2 mati tu..lps tu hilang..lps tu balas dendam...

klau ikutkan nyawa jin nie lagi panjang...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register