BTC USD 35,861.0 Gold USD 1,840.75
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Cara bunuh atau lemahkan HANTU RAYA

NoobFTT

Banned
Messages
2,798
Joined
Dec 14, 2012
Messages
2,798
Reaction score
4
Points
25
Assalammualaikum CGrians...

saya nak tumpang bertanya dekat masta2 ni..

saya ada search tentang cara nak halau/bunuh/lemahkan antu raya ni..

saya terjumpa yang ni... :-

1. Ambil lada kering, garam dan arang. Setiap batang lada patahkan 3 bahagian dengan bacaan Al-Fatihah setiap satu dan sebanyak 40 batang lada kering diperlukan (jadi 120 batang kecil). Bacakan ayat Kursi sebanyak 33 kali dan hembuskan ke atas air. Renjis air ini ke atas garam dan arang tadi.

2. Kemudian, gunakan arang ini untuk menghidupkan api di atas dupa. Letakkan sedikit lada dan garam sedikit demi sedikit sehingga habis. Masa yang sesuai dari pukul 6.00 petang sehingga habis lada di bakar. Hantu raya akan lari atau mengakibatkan dia cedera disebabkan oleh gas lada ini. Biasanya ia akan membunuh tuannya kerana tuannya tidak dapat mengubatinya.

3. Ayat Kursi adalah pantang jin. Lada serta garam adalah musuhnya. Gunakan sebaiknya kaedah ini sekiranya anda memasuki rumah yang lama tidak diduduki atau diganggu hantu raya atau anda mengalami sakit yang tiada puncanya. Asapkan badan atau bahagian yang sakit dengan asap lada ini.-fb/epetua

apa pendapat masta2 semua? betulkah? bukan ka asap tu makanan jin?


hantu+raya.jpg
 
Sponsored Post

Nihar123

Fun Poster
Messages
572
Joined
Oct 11, 2012
Messages
572
Reaction score
2
Points
15
Dah makanan dia, dia makan tapi tak tahan pedas kut, pastu terus lari cari sungai. Ke guane?
 

gadgetmall

Super Active Member
Messages
7,064
Joined
Oct 27, 2008
Messages
7,064
Reaction score
32
Points
70
ades..
msalahnye wujud ke menatang ni.?
malaysia, hantu
amerika, alien

just saying..

*wlaupon prnh kene kaco, tp skdar bunyi2 saje, aku rase bnde ni mmg xwujud.
 

dell

Super Active Member
Messages
8,314
Joined
Apr 29, 2007
Messages
8,314
Reaction score
149
Points
83
..cara lain..

..ambil bantal,,,tekap kat muka dia..sampai die lemas...

..hantu tu akan kalah..
 

NoobFTT

Banned
Messages
2,798
Joined
Dec 14, 2012
Messages
2,798
Reaction score
4
Points
25
ades..
msalahnye wujud ke menatang ni.?
malaysia, hantu
amerika, alien

just saying..

*wlaupon prnh kene kaco, tp skdar bunyi2 saje, aku rase bnde ni mmg xwujud.

hahaha.. dorg ni kan jin dan setan.. kompom wujud..
 

NoobFTT

Banned
Messages
2,798
Joined
Dec 14, 2012
Messages
2,798
Reaction score
4
Points
25
..cara lain..

..ambil bantal,,,tekap kat muka dia..sampai die lemas...

..hantu tu akan kalah..

hantu dlm filem boleh la cmtu.. nak tekap cmna nampak pun idak..
 

rayz

Legendary Member
gem
Messages
13,058
Joined
Jun 5, 2007
Messages
13,058
Reaction score
766
Points
161
Awards
1
ni jin kapir,
berupa beruk hitam besar
boleh jadi bebola api
kadang2 kalo amal ilmu tertentu tanpa sedar bleh dpt dia jadi kadam
cth ilmu sangga bunuh,-ilmu lawan ngan org ni,kaki gaduh

tu ja aku tau.
 

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
163,438
Joined
Jan 13, 2009
Messages
163,438
Reaction score
22,258
Points
1,831
Awards
1
klo la halau jin hantu semudah cmni semua org bole jd ghostbuster

yg benar, org tertentu guna je baru mujarab..solat xtinggal dah pasti..do u?
 

joe_naga

Active Member
Messages
2,246
Joined
Mar 27, 2012
Messages
2,246
Reaction score
3
Points
25
ades..
msalahnye wujud ke menatang ni.?
malaysia, hantu
amerika, alien

just saying..

*wlaupon prnh kene kaco, tp skdar bunyi2 saje, aku rase bnde ni mmg xwujud.

menatang ni kan jin,memang pasti wujud la, cuma panggilan untuk setiap jin tu berbeza2.
macam hantu raya, hantu pari, toyol n etc.
semua tu masyarakat yang gelarkan. asalnya mereka tetap jin atau syaitan.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register