Cara buat video, ganti dengan muka orang lain, sape pulak mangsa lepas ni?

CG Sponsors




Ahmad07

Legendary Member
Joined
Aug 11, 2007
Messages
10,366
Reaction score
879
Points
161
Teknologi skang ni tak mustahil, semua video boleh dibuat... tambah2 puak2 tu modal kewangan besar... tengok cara2 diorang buat ni:

https://www.youtube.com/watch?v=rTvdvNNiCVI

siap ade kaler, resolusi tinggi lagi... kalo takat gambar hitam putih, lagi la senang nak buat... sebab tu la puak2 porno ni banyak jenis baling batu sembunyi tangan... tak mampu nak buktikan...

http://www.malaysiakini.com/news/226737
Pemilik blog yang menyiarkan video aksi seks seorang lelaki mirip Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali digesa menampilkan empat orang saksi bagi membuktikan identiti lelaki dalam video tersebut.

Presiden Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM), Amidi Abdul Manan (kiri) berkata empat saksi itu adalah tuntutan hukum qazaf
yang perlu dipenuhi oleh mereka yang membuat tuduhan zina terhadap orang lain.
ada berani?

mula2 video anwar versi perut boroi, lepas kantoi, kluar plak anwar versi badan tegap sket... tu pun ada yg percaya.. :eek:
 
Last edited:
Sponsored Post

e.k.

Super Active Member
Joined
Jan 24, 2008
Messages
9,898
Reaction score
70
Points
70
astrok vangey..

sedara ni musti nk claim duit gedeban umah..

kih kih kih...kal tgk citer yusri kru pun nmpak janggal

ni pulak bideo pakai cam mcm tu..

kal bukan sebut je bukan tak susah pun...lawan ttp lawan..

kal diam lama2 sgt susah
 

shop onlines

Fun Poster
Joined
Apr 11, 2013
Messages
279
Reaction score
0
Points
10
astrok vangey..

sedara ni musti nk claim duit gedeban umah..

kih kih kih...kal tgk citer yusri kru pun nmpak janggal

ni pulak bideo pakai cam mcm tu..

kal bukan sebut je bukan tak susah pun...lawan ttp lawan..

kal diam lama2 sgt susah

biar la astrok bang2 bom pun..nak bgtau yg umno mmg x guna...x boleh pakai..:D
 

monst3r

Fun Poster
Joined
Apr 13, 2010
Messages
989
Reaction score
6
Points
15
dashat betoi..
video x buleh jadi bahan bukti lagi lepas ni..
"kiri kanan" buleh kemuka vid ni sebagai perisai ..
makin bahaya..
 

ceklifxsniper

Legendary Member
Joined
Feb 7, 2010
Messages
12,466
Reaction score
126
Points
128
... it yg disalah guna utk menjatuhkan individu... klu kena kat batang hidung sendiri . baru tahu rasanya.
 

afifdaud

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 28, 2010
Messages
32,518
Reaction score
237
Points
123
kagum jgk tgk dia gabung gambar pompuan yg pertama tu
bila tgk final composite,mmg real lah...
 

Yul-Minho

Legendary Member
Joined
Jul 23, 2012
Messages
15,938
Reaction score
1,170
Points
201
astrok vangey..

sedara ni musti nk claim duit gedeban umah..

kih kih kih...kal tgk citer yusri kru pun nmpak janggal

ni pulak bideo pakai cam mcm tu..

kal bukan sebut je bukan tak susah pun...lawan ttp lawan..

kal diam lama2 sgt susah

astrok kaaa?? den baru tgk ni..
hebak giler teknologi skrg..
zaman fitnah berleluasaa...
doniya...doniyaaaaa....
 

ANAZUHUD

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Oct 11, 2008
Messages
21,157
Reaction score
96
Points
125
umno boleh buat nie..umno byk peruntukan keh..keh..
 

e.k.

Super Active Member
Joined
Jan 24, 2008
Messages
9,898
Reaction score
70
Points
70
biar la astrok bang2 bom pun..nak bgtau yg umno mmg x guna...x boleh pakai..:D
tu dia abang talibanes kembali...

nak bunga manggar ke :eek::eek::eek:

multiple id ek..kih kih kih..:"> dah tau dah jari tu tak boleh tahan nak posting kat thread politik ni:eek::eek:
 
Last edited:
Sponsored Post
Top
Log in Register