BTC USD 37,726.2 Gold USD 1,792.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Caprice Ada Maklumat Baru Tapi Terpaksa Diam

saidins

Fun Poster
Messages
133
Joined
Jan 1, 2008
Messages
133
Reaction score
35
Points
30
Kalau dkt Tiktok musti suh follower tunggu Part 2..hahaha
 
Sponsored Post

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
163,460
Joined
Jan 13, 2009
Messages
163,460
Reaction score
22,262
Points
1,831
Awards
1
Macam2. IG nak delete la pulak
 

dloanman

CG Top Poster Club
gem
Messages
30,993
Joined
Apr 15, 2012
Messages
30,993
Reaction score
2,374
Points
266
Awards
1
dey podah lah tambi, lu pigi sana bikin drama tamil hindustan gohedgostan kasi buang masa daaaa

bikin malu malaysia daaa podah cheiittt
 

Penbiru

CG Top Poster Club
gem
Messages
24,686
Joined
Jan 12, 2008
Messages
24,686
Reaction score
4,118
Points
261
Awards
1
Semaklah kau budak!!!!...org sibuk pasal Covid19...kematian....beratubat...kau sibuk pasal aib org.....Pi main jauh jauh la budak...tak balik pun takpe...kau duduklah sana....
 

Emy_Ezra

Super Active Member
Messages
6,411
Joined
Sep 2, 2012
Messages
6,411
Reaction score
494
Points
96
Ada sesapa boleh pi bgtau dia tak
Cerita dia takde sape minat nak layan
Syok sendiri je update
 

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
22,390
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
22,390
Reaction score
3,213
Points
261
Awards
1
Caprice dikejarkan ke hospital, ingatkan serangan jantung…

PETALING JAYA – “Saya ingatkan kena serangan jantung. Seluruh bahagian kanan badan saya rasa kebas.”

Itu penjelasan aktivis kemanusiaan dan penyanyi rap sensasi, Caprice atau nama sebenarnya, Ariz Ramli, 33, semasa berdepan detik dan terpaksa dikejarkan ke sebuah pusat perubatan ibu negara hari ini.

Kata pelantun lagu Takde Hal Bro itu, doktor memberitahu dirinya mengalami tanda awal penyakit hyperthyroidism iaitu kelenjar tiroid terlalu aktif yang menghasilkan terlalu banyak hormon dan membuatkan metabolisme tubuh meningkat.

“Saya bangun tidur pagi ini dengan sakit dada yang teruk. Sakitnya berbeza daripada apa yang saya alami di Jordan dan di KL (Kuala Lumpur) sebelum ini.

“Saya panik dan terus menghubungi ambulan dan perasan saya tak boleh bercakap dengan betul. Alhamdulillah, mereka (pasukan perubatan) datang tepat pada waktunya.

“Selepas buat ujian darah dan buat beberapa imbasan, saya diberitahu ada tanda-tanda ‘hyperthyroid’. Kalian boleh buat carian Google sendiri kalau nak tahu lebih lanjut tentangnya,” kata Caprice menerusi beberapa muat naik video dalam Instastory.

Caprice berharap, masalah kesihatan yang dihadapinya itu dapat diselesaikan dengan hanya mengambil ubat-ubatan tanpa perlu melalui rawatan yang lebih serius iaitu pembedahan.

“Tak boleh lama di sini (hospital), itu yang pasti sebab saya banyak kerja nak buat. Patutlah selama ini saya susah nak tidur, selalu resah dan sesak nafas.

“Saya harap semua ini boleh dirawat dengan ubat-ubatan janganlah sampai opsyen lain (rawatan Radioterapi dan pembedahan),” katanya seraya berkongsi tangkap informasi masalah kesihatan yang dialaminya.

Ogos tahun ini, Caprice pernah dimasukkan ke salah sebuah pusat perubatan di Jordan gara-gara mengalami demam dan serangan panik selepas menerima suntikan dos kedua vaksin.

Pada April 2020, pengasas aplikasi pendidikan Classruum itu dikejarkan ke sebuah pusat perubatan di Ampang akibat sakit dada dan sesak nafas.

Hasil pemeriksaan mendapati dia mengalami masalah asid perut berlebihan atau Refluks Gastroesofagus (Gerd). – K! ONLINE
 

dloanman

CG Top Poster Club
gem
Messages
30,993
Joined
Apr 15, 2012
Messages
30,993
Reaction score
2,374
Points
266
Awards
1
Caprice dikejarkan ke hospital, ingatkan serangan jantung…

PETALING JAYA – “Saya ingatkan kena serangan jantung. Seluruh bahagian kanan badan saya rasa kebas.”

Itu penjelasan aktivis kemanusiaan dan penyanyi rap sensasi, Caprice atau nama sebenarnya, Ariz Ramli, 33, semasa berdepan detik dan terpaksa dikejarkan ke sebuah pusat perubatan ibu negara hari ini.

Kata pelantun lagu Takde Hal Bro itu, doktor memberitahu dirinya mengalami tanda awal penyakit hyperthyroidism iaitu kelenjar tiroid terlalu aktif yang menghasilkan terlalu banyak hormon dan membuatkan metabolisme tubuh meningkat.

“Saya bangun tidur pagi ini dengan sakit dada yang teruk. Sakitnya berbeza daripada apa yang saya alami di Jordan dan di KL (Kuala Lumpur) sebelum ini.

“Saya panik dan terus menghubungi ambulan dan perasan saya tak boleh bercakap dengan betul. Alhamdulillah, mereka (pasukan perubatan) datang tepat pada waktunya.

“Selepas buat ujian darah dan buat beberapa imbasan, saya diberitahu ada tanda-tanda ‘hyperthyroid’. Kalian boleh buat carian Google sendiri kalau nak tahu lebih lanjut tentangnya,” kata Caprice menerusi beberapa muat naik video dalam Instastory.

Caprice berharap, masalah kesihatan yang dihadapinya itu dapat diselesaikan dengan hanya mengambil ubat-ubatan tanpa perlu melalui rawatan yang lebih serius iaitu pembedahan.

“Tak boleh lama di sini (hospital), itu yang pasti sebab saya banyak kerja nak buat. Patutlah selama ini saya susah nak tidur, selalu resah dan sesak nafas.

“Saya harap semua ini boleh dirawat dengan ubat-ubatan janganlah sampai opsyen lain (rawatan Radioterapi dan pembedahan),” katanya seraya berkongsi tangkap informasi masalah kesihatan yang dialaminya.

Ogos tahun ini, Caprice pernah dimasukkan ke salah sebuah pusat perubatan di Jordan gara-gara mengalami demam dan serangan panik selepas menerima suntikan dos kedua vaksin.

Pada April 2020, pengasas aplikasi pendidikan Classruum itu dikejarkan ke sebuah pusat perubatan di Ampang akibat sakit dada dan sesak nafas.

Hasil pemeriksaan mendapati dia mengalami masalah asid perut berlebihan atau Refluks Gastroesofagus (Gerd). – K! ONLINE

klu nk sembuh, eloklah suntik dos tambahan...kasi 100 dos terus suntik kek bontowt...

pastu letak mercun roket terus molotup terbang ke bulan ekekekekekeke
 

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
163,460
Joined
Jan 13, 2009
Messages
163,460
Reaction score
22,262
Points
1,831
Awards
1
Hampir sebulan menyepi, mana Tiger Of Al Quds?

PETALING JAYA – Lama tiada perkhabaran, rupa-rupanya telah hampir sebulan penyanyi rap dan aktivis kemanusiaan sensasi Caprice menyepi daripada sebarang perkongsian media sosial.

Sepatutnya, 21 oktober lalu, pemilik nama lengkap, Ariz Ramli itu melancarkan single rap terbaharunya, Tiger of Al Quds selepas ditangguhkan 10 Oktober.

Lagu dan muzik video berkenaan telah dirakamkan di Jordan dan Mesir ketika dia cuba untuk memasuki Palestin demi melunaskan misi kemanusiaannya di Palestin.

Kali terakhir pelantun lagu Dem Girls itu memuat naik hantaran status dalam Instagram adalah pada 8 Oktober lalu apabila memberi justifikasi dan pandangan tentang isu tular iaitu gangguan seksual di pejabat.

Ramai dalam kalangan netizen musykil di mana keberadaan Caprice sekarang apabila tiada langsung khabar berita daripadanya sejak awal bulan.

“Mana Caprice? Suarakanlah pendapat tentang benda-benda begini. What’s on the news today (signatur cogan kata Caprice) hello?,” ciap seorang seorang pengguna Twitter tentang isu viral melibatkan Fauzi Nawawi minggu lepas.

 

dloanman

CG Top Poster Club
gem
Messages
30,993
Joined
Apr 15, 2012
Messages
30,993
Reaction score
2,374
Points
266
Awards
1
Ustaz kato, kito klu xdo apo yg baik utk kongsi eloklah diam. Sbb klu bersuaro takut terdedah ketidakbijakan seseorang sampai hilang maruah dio. Jadi eloklah diam2 ubi berisi bak kato katun pada zaman dahulu....

Ekekeke 😁
 

Niyang

CG Top Poster Club
gem
Messages
42,894
Joined
May 13, 2009
Messages
42,894
Reaction score
1,621
Points
201
mamat anxiety ni... jenis toksid gak mamat ni..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register