Can We Bring A Dinosaur Back to life?

CG Sponsors




Pendapat Korang, bleh ker dinosaur ni dihidupkan kembali??


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

QualityTrader

Fun Poster
Joined
Oct 14, 2008
Messages
448
Reaction score
62
Points
20
Scientists have brought dinosaurs back to life, they are on a small island off the continent of Africa. Scientists have successfully cloned the DNA found in dinosaur eggs and have created several species of dinosaurs. 2 are still alive and being studied today.
Ni , ana terjumpe mase tgh cari maklumat pasal dinosaur....minat kat dinosaur mase kecik lg....

pdpt kOrang betul ke kite leh wat hidupkan balik haiwan nih???


Klu lar bleh kan....dinosaur mane yg kOrang wish nak dihidupkan???and why??
 
Last edited:
Sponsored Post

kasmarol

Super Active Member
Joined
Dec 12, 2008
Messages
9,934
Reaction score
59
Points
80
hhmmm.....ntah la taku x jadi je jd mende lain uhuhuh
 

hgt422007

Active Member
Joined
Feb 28, 2008
Messages
1,364
Reaction score
155
Points
33
kalau betul2 ahli sains berjaya mengklonkan raksasa...apa yang saya nak buat adalah jeng jeng jeng /:)cari ahli majlis mufti untuk kaji selidek tentang raksasa kalau ok....heh heh...barulah aku beli seekor sembelih buat sateh dan makan tak taulah rasa dia macamana:D:D:D
 

mybizme

Active+ Member
Joined
Oct 18, 2008
Messages
3,078
Reaction score
17
Points
25
Ni , ana terjumpe mase tgh cari maklumat pasal dinosaur....minat kat dinosaur mase kecik lg....

pdpt kOrang betul ke kite leh wat hidupkan balik haiwan nih???
apa kebaiknanya?
rasanya, sunnatulLah yang Allah buat dh cukup sempurna.jgn kita rosakkannya plak.
 

QualityTrader

Fun Poster
Joined
Oct 14, 2008
Messages
448
Reaction score
62
Points
20
kalau betul2 ahli sains berjaya mengklonkan raksasa...apa yang saya nak buat adalah jeng jeng jeng /:)cari ahli majlis mufti untuk kaji selidek tentang raksasa kalau ok....heh heh...barulah aku beli seekor sembelih buat sateh dan makan tak taulah rasa dia macamana:D:D:D
bgus2......bley wat korban.wahaha..satu kg bley makan..
 

QualityTrader

Fun Poster
Joined
Oct 14, 2008
Messages
448
Reaction score
62
Points
20
apa kebaiknanya?
rasanya, sunnatulLah yang Allah buat dh cukup sempurna.jgn kita rosakkannya plak.
Entahlah...scientist skrg nih mcm2 diorang wat...skrg nih sibuk nak klonkan manusia.....
 

kizuro

Active+ Member
Joined
May 11, 2008
Messages
3,795
Reaction score
2
Points
25
mane taw tibe2 bleh idup...dapat tgk dinaso...hehehe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register