Cadangan untuk first sports/super bike?

Recommended Brokers


later_on82

Active+ Member
Joined
Oct 6, 2010
Messages
3,185
Reaction score
61
Points
30
pesanan masyarakat untuk TT:

Beli yang TT minat dan puas hati...nanti gigit jari oooo...aku dah beli kawa z250..tapi menyesal x beli benelli....hehehe.....
 
Sponsored Post

senyum

Permanently Banned
Joined
Jan 20, 2010
Messages
2,677
Reaction score
14
Points
25
pesanan masyarakat untuk TT:

Beli yang TT minat dan puas hati...nanti gigit jari oooo...aku dah beli kawa z250..tapi menyesal x beli benelli....hehehe.....
yela harga tak jauh lari. kalau bajet sy dlm range harga
20-30k, mmg sy sapu benelli je. sbb amik 250 rugi, tambah
sikit da dpt 600 4-inline hehehe. Zring Zring!
 

MOD jr.

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 29, 2008
Messages
23,564
Reaction score
125
Points
133
kemuncak - sbk 1000cc / touring / easy rider

:)
 

MOD jr.

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 29, 2008
Messages
23,564
Reaction score
125
Points
133
sebut moto berkuasa tinggi ni semua laju bos........

kering ngan tak kering je....

bawak z8 kalau kental pun selamba je cucuk r6/cbr600

bawak benneli pun kalau kering selamba cucuk z1000
 

nazting

Active+ Member
Joined
May 8, 2013
Messages
2,570
Reaction score
40
Points
30
klu x biasa bole try honda 500f ekekeke..

tak pun yang 650f punya..

dah range harga tt..

xpun versys..benelli tu baru sangat, walaupun rupa mengancam..
 

ramirez

Active Member
Joined
Aug 20, 2008
Messages
1,463
Reaction score
0
Points
20
Benelli mmg baru kt malaysia..tp die wujud sekampung dan sezaman dgn ducati...mmg berbaloi pakai..
 

F_B

Freshie
Joined
Dec 13, 2010
Messages
33
Reaction score
0
Points
6
laju2 nak kemana... hehehe kalu dh ada budget yg mcm tu sy syorkan z800..
 

zen-kai

Freshie
Joined
Jul 21, 2014
Messages
30
Reaction score
0
Points
6
laju2 dan beso2 terperangkap jgk dlm traiifc dan jam. beli yg slim2 sket but powerful.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register