Cadangan percutian di pantai timur

CG Sponsors




Sponsored Post

AlYamani

Legendary Member
Joined
Jan 23, 2011
Messages
12,022
Reaction score
557
Points
161
macam dah start normal je cuaca sekarang...harap2 pun tak hujan lebat lah nanti...
Lebat gak tadi,masa kat LPT2 jer la...

Sekarang kat KT,langsung tak hujan tadi...tapi laut bergelora...

Makan sotong,ketam celup tepung kat Warung adik beradik pantai Kolam,Kg Mengabang,makan malam kat Duyung...:)cgrock
 

abah5851

Active Member
Joined
Dec 5, 2014
Messages
2,424
Reaction score
121
Points
43
Lebat gak tadi,masa kat LPT2 jer la...

Sekarang kat KT,langsung tak hujan tadi...tapi laut bergelora...

Makan sotong,ketam celup tepung kat Warung adik beradik pantai Kolam,Kg Mengabang,makan malam kat Duyung...:)cgrock
Wah baik2...kena try ni...
 

abah5851

Active Member
Joined
Dec 5, 2014
Messages
2,424
Reaction score
121
Points
43
up...suggest tempat makan best kt kuala terengganu, jerteh dan kota bharu plsss...Thank you.
 

danzig_08

Active+ Member
Joined
Dec 13, 2006
Messages
2,612
Reaction score
4
Points
30
malas nk selak2 saje nk tambah tempat makan best
sarapan kat nasi dagang kampung atas tol
memey terbaekk
tapi kalo g hari cuti lepas suboh org dah beratur
 
Sponsored Post
Top
Log in Register