Cadang Dr M wakil rasmi ke Timur Tengah

CG Sponsors




sekam padi

Super Active Member
Joined
Dec 17, 2006
Messages
8,899
Reaction score
252
Points
91
DATUK Ibrahim Ali (Pasir Mas-Bebas) mahu semua pihak tidak ada persepsi ‘panas’ apabila beliau mencadangkan bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dilantik menjadi wakil rasmi Malaysia ke Timur Tengah.

Ketika berucap menyokong usul dibentangkan Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi, Ibrahim menyatakan cadangannya itu atas dasar kredibiliti tokoh negara berkenaan yang disanjung tinggi negara Arab sekali gus berupaya menggerakkan penyatuan negara berkenaan.

“Saya buat cadangan ini tetapi janganlah...tolonglah jangan ada persepsi yang panas sebab saya bukan hulubalang kepada mana-mana pihak sebaliknya sentiasa berpegang pada naluri pemikiran sendiri.

“Saya cadangkan kepada kerajaan secara terbuka supaya melantik mantan Perdana Menteri jadi wakil rasmi kerana tahu seluruh negara Arab memberi penghormatan tinggi kepada Tun Mahathir, malah sudah berpuluh ijazah universiti daripada dunia diberi kepadanya selain jemputan berucap,” katanya.


p/s :: kalu betoi² menjadi...agak² pak lah nak ke...:-?:-?
 
Sponsored Post

Any1

Fun Poster
Joined
Jul 17, 2008
Messages
779
Reaction score
0
Points
10
xde lg pempin yg mcm DR M tu..mmg sesuai sngt pun..pemimpin luar pun mmg tau DR M seorg yg cerdik..
 

istaro

Freshie
Joined
Oct 19, 2007
Messages
19
Reaction score
0
Points
3
aku pun sokong 1000%

HIDUP !!!!!!!

DR M !!!!!!!!

:D
:D
:D
 

tok_jogho

Active+ Member
Joined
Sep 29, 2008
Messages
2,844
Reaction score
9
Points
25
Yang nie aku sokong...tp paklah nak bagi ke....baik dia pegi sendiri leh claim
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Aku pasti sokong 100%... Tun memang seorang yang berani menyatakan pendirian beliau....
 

building

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 2, 2007
Messages
9,831
Reaction score
57
Points
70
Tun tak mudah lupa
 

kay ee

Active Member
Joined
Apr 21, 2008
Messages
1,342
Reaction score
9
Points
25
Aku pasti sokong 100%... Tun memang seorang yang berani menyatakan pendirian beliau....
Tun.... saya mesti pilih :)paid:)paid banyak jasa dia kat malaysia ni terlalu awal dia pencen:(:)((
 

sekam padi

Super Active Member
Joined
Dec 17, 2006
Messages
8,899
Reaction score
252
Points
91
kompom lepas ni satu dunia lebih kenal lagi sapa itu Dr M...mesti ada yg ingat Dr M ni masih lagi jadi PM M'sia.....sungguh tegas & berani....amat berbeza sekali dgn pak dolahhhh:)|:)|:)|:)|
 
Sponsored Post
Top
Log in Register