BTC USD 66,689.3 Gold USD 2,407.55
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell Cacing African Night Crawler Untuk Dijual (RM550)

Sponsored Post

Emm, kalau jual rege 550 ni pakai xlaku lah jawabnya

sbb ramai yg dok suply harge 200 ke 300 jerr dlm forum ni

program ternak cacing ni sebenarnya merugikan shj sbb tujuan pogram ni dibuat kebanyakkan untuk lariskan jualan cacing induk syarikat2 yg memulakan nya
padahal pasaran cacing ni xde la besar sgt

bukan tujuan nak burukkan sesiapa
bende ni dah berlaku atas pengalaman sendiri:D
 
Betul.. tapi biasanya cacing ni orang bela untuk jual balik kepada pengusaha baru tapi ada petani berskala besar yang bela cacing ni untuk baja kompos. start up cost memang tinggi tetapi bila dikira balik jumlah baja yang diperlukan untuk tanaman mereka, ini merupakan satu alternatif terbaik untuk menjimatkan kos baja. untuk makluman, kalau tak silap saya, yang RM300-450 tu mungkin cacing biru, merah ataupun harimau..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Back
Top
Log in Register