Bumiputera hanya menguasai 8% kekayaan bumi sendiri - dilema peniaga kita?

CG Sponsors




Sponsored Post

saxxon

Active+ Member
Joined
Feb 17, 2008
Messages
3,975
Reaction score
44
Points
35
macam mana perkara ini boleh berlaku tt? pemimpin2 melayu yang diberi kuasa memerintah kena jawab ..
 

bintang4

Super Active Member
Joined
Mar 4, 2007
Messages
8,528
Reaction score
332
Points
81
macam mana perkara ini boleh berlaku tt? pemimpin2 melayu yang diberi kuasa memerintah kena jawab ..
8% tu lah pemimpin Melayu yg menguasai kekayaan tu :D
 

saxxon

Active+ Member
Joined
Feb 17, 2008
Messages
3,975
Reaction score
44
Points
35
8% tu lah pemimpin Melayu yg menguasai kekayaan tu :D
apaaaaa? pemimpin2 melayu + anak beranak + sedara mara + kroni2 yang sapu ye ... patut laa... pemimpin2 melayu tu tak payah lah berpura2 atau bermuka2 nak bangkitkan isu pemilikan kekayaan orang melayu kecil sebab merekalah puncanya jadi begitu..:D
 

koken_7

Fun Poster
Joined
Oct 6, 2010
Messages
233
Reaction score
1
Points
15
aku x rasa 100% salah pemimpin melayu...cuba kaji blk mentaliti org melayu ttg bisnes...dr percentage org melayu yg nk bisnes..like 5% je kot..cuba tanya bisnes apa yg nk di buat...aku rasa byk yg related to trading je kot...cuba tanya lg sbb apa nk bisnes..jawapan paling famous mungkin financial freedom...klu camni..mmg x kemana la jawabnya..
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,403
Reaction score
392
Points
131
Byk faktor penyebab.lgpun melayu baru jerk lagi kat malaysia,bangsa lain dah lama diberi peluang kat malaysia ni.
 

TokCu

Legendary Member
Joined
Jul 25, 2011
Messages
11,155
Reaction score
538
Points
161
bangsa melayu disediakan oleh pemimpin mereka
sebagai kuli ...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register