BTC USD 32,655.5 Gold USD 1,777.81
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Bulu idung...

azmi_tshirt

Super Active Member
Joined
Nov 2, 2007
Messages
5,624
Reaction score
19
Points
65
Pagi tadi masa nak trim bulu idung tiba-tiba terperasan ada dua helai warna putih. bulu idung pun boleh beruban ke? huhuhuhu. tua sgt ke aku nih? :D
 
Sponsored Post

azmi_tshirt

Super Active Member
Joined
Nov 2, 2007
Messages
5,624
Reaction score
19
Points
65
klu suma bulu idung aku jadi putih nanti, tak hensem la aku lagi. huhuhuhuhu....:((
 

harraz asyraaf

Super Active Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
7,794
Reaction score
93
Points
70
aku tak pernah trim..aku pakai cabut jer..salu gak jumpa yg uban tu..

aku ingat yg uban tu applicable to smokers jer kot...

amacam..tol tak..ko smokes jugakkan??
 

shahrul_hla

Active Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
2,221
Reaction score
1
Points
25
aku tak pernah trim..aku pakai cabut jer..salu gak jumpa yg uban tu..

aku ingat yg uban tu applicable to smokers jer kot...

amacam..tol tak..ko smokes jugakkan??

AKU PUN SAMA...XDE PELIK NYE...BULU IDUNG PUN NAK TUA GAK..:eek::eek::eek:
 

rafina_80

Active+ Member
Joined
Jan 30, 2008
Messages
4,102
Reaction score
44
Points
30
klu tua bulu idung pun beruban gak ker?

hehe..tatau lak aku..lom tua lg agaknya..hehe..
 

peija06

Super Active Member
Joined
Feb 19, 2007
Messages
6,506
Reaction score
78
Points
70
apekate try lelong kat ebay??:-?niche stuff nih..:p
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register