Wanted Buku log Politeknik

CG Sponsors




lutttfi

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Dec 26, 2007
Messages
7,423
Reaction score
58
Points
70
Credits
0
pls..
sesape dlu student poli ak nk pinjam 0r ape2 yg bole ak jdkan sbg rujukan..
itu p0n kal0 korang still simpan bku tue..
kal0 ley ak nk bku l0g dari jabatan perdagangan..
pls l0rh..

ak da kesuntukan mase nie..
14/dec nie kene antr suda..


:)cgrock:)cgrock
 
Last edited:
Sponsored Post

smileyjawa

Active+ Member
Joined
Jan 3, 2007
Messages
3,702
Reaction score
27
Points
30
Credits
0
bukan main malas lagi ko nak tulis repot hari2 kat buku log tu..
ahaks ko nie dari poli mane? aku pun budak poli jugak.. dulu aku amik awam..
 

eez99

Active Member
Joined
Sep 30, 2008
Messages
1,727
Reaction score
1
Points
25
Credits
0
pls..
sesape dlu student poli ak beli bku log(pratikel) dari korang..
itu p0n kal0 korang still simpan bku tue..
kal0 ley ak nk bku l0g dari jabatan perdagangan..
pls l0rh..

ak da kesuntukan mase nie..
14/dec nie kene antr suda..

kal0 korang ade ak beli..
copy paste r dr mmbr2...mcm x biase plak...ko ni poli mn???aduyai...jth saham bdk poli.....:eek:kalo mbr ko xbg copy paste...payung r diowg...hikhikhikhik
 

eez99

Active Member
Joined
Sep 30, 2008
Messages
1,727
Reaction score
1
Points
25
Credits
0
bukan main malas lagi ko nak tulis repot hari2 kat buku log tu..
ahaks ko nie dari poli mane? aku pun budak poli jugak.. dulu aku amik awam..
aku amik auto...sijil ppd....dip pkb...hahahahaha...off topic plak..
 

lutttfi

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Dec 26, 2007
Messages
7,423
Reaction score
58
Points
70
Credits
0
bukan main malas lagi ko nak tulis repot hari2 kat buku log tu..
ahaks ko nie dari poli mane? aku pun budak poli jugak.. dulu aku amik awam..
poli mane tue ak rhsia..
kang malu p0li ak..
:eek::eek::eek:

k0 xde ker??
 

lutttfi

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Dec 26, 2007
Messages
7,423
Reaction score
58
Points
70
Credits
0
copy paste r dr mmbr2...mcm x biase plak...ko ni poli mn???aduyai...jth saham bdk poli.....:eek:kalo mbr ko xbg copy paste...payung r diowg...hikhikhikhik
ala..
pasal k0pi paste tue susa maaa..
 

1305

Super Active Member
Joined
Sep 19, 2008
Messages
9,731
Reaction score
129
Points
73
Credits
0
bukan main malas lagi ko nak tulis repot hari2 kat buku log tu..
ahaks ko nie dari poli mane? aku pun budak poli jugak.. dulu aku amik awam..
akun pun awam gak.. PUO tahun 96-99...


sori tuan tanah.. jejak kasih sebentar..

tapikan.. ko buat apa masa praktikal... tak buat apa2 ker... gila kencang tu... ulang balik praktikal maa....
 

VAMP

Ex-Super Mod
Platinum Member
Joined
Feb 10, 2007
Messages
10,432
Reaction score
52
Points
130
Credits
0
buat malu dak poly je... tujuan praktikal xcapai matlamat ni.. kasi ulang itu praktikal balik la. kekeke
 
Sponsored Post
Top
Log in Register