BTC USD 56,921.2 Gold USD 1,770.12
Time now: Jun 1, 12:00 AM

"Bukan Yang Ketiga,"- Netizen ‘Bitter’ Ex Fizo Omar Bergambar Berdua

hiduprakyat

Super Active Member
Messages
6,082
Joined
Dec 6, 2010
Messages
6,082
Reaction score
435
Points
91
Tindakan bekas isteri Fizo Omar, Mawar Karim bergambar dengan Ashraf Muslim mengundang pelbagai reaksi netizen.

Difahamkan gambar tersebut diambil semasa berada di Kota Makkah
154558h2ar1yry98ur0yc2.jpg

Di kapsyen, usahwan itu menulis ayat bahasa Arab 'ana la thlatha' yang membawa maksud saya bukan yang ketiga.

Disebabkan itu ramai yang mempersoalkan tindakan Mawar yang kurang manis sebab bergambar dengan suami orang.

Antara komen, "Dah kenapa upload foto dengan suami orang tu."
Tampil memberikan penjelasan, Mawar kata, "Ada tulis ke dosa atau kesalahan saya muat naik gambar ini?"

Jadi salah ke Mawar muat naik gambar dengan Ashraf?-Cari
 
Sponsored Post

dausbiz

CG Hardcore Club
Messages
52,463
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
52,463
Reaction score
1,783
Points
596
Janji hepi orang nak kata apa kata la

Gituuuu petikan dari nursajat goyang nenen palsu di australia hahahhaha
 

g-man

Super Active Member
Messages
6,084
Joined
Jan 16, 2011
Messages
6,084
Reaction score
976
Points
121
Hah..boring...nk up status plak..lpas tgk fizo kot...
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
656
Points
81
Benda2 mcm ni pun nk buat isu.. dah kering isu sgt agaknye malaysia ni ye
 

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,786
Top Poster #5
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,786
Reaction score
22,055
Points
1,671
Trigger la tu ex dah kahwin dia belum

Up gmbr suami org pun bole la
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Messages
23,897
Joined
Jan 12, 2008
Messages
23,897
Reaction score
3,796
Points
201
Benda2 mcm ni pun nk buat isu.. dah kering isu sgt agaknye malaysia ni ye
netizen ni majoriti sakit otak tu boss...sebab tu semua benda tak kena
 

CoAdmin

Fun Poster
Messages
303
Joined
Apr 19, 2011
Messages
303
Reaction score
15
Points
25
lantok die laa.. pekess netijen mesia yg glabah tenukkkk.. ahahahahhahaah
 

mrvx

Legendary Member
Messages
11,665
Joined
Feb 20, 2009
Messages
11,665
Reaction score
835
Points
171
aku ingat ahli parlimen tempoh hari... mmmmm
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register