Buffet Ramadhan yang harga melambung tinggi dan sehingga rm140 di hotel restoran..??

Recommended Brokers


Sponsored Post

SOUL86F

Legendary Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
10,963
Reaction score
114
Points
123
Orang tue meniaga

Dan nak pi makan pun tak paksa

Kalau rasa rm70 tue mahal nak makan tak payah pi situ

Pi tesco beli maggi ka telur tak sampai rm10

Masak kat rumah

Setel kes

Masing masing

Cam orang tue mampu beli keta rm200,000

Jangan kata membazir la baik beli keta setakat rm50,000 sudah la

Buang duit sampai rm200,000 pesepa

Tak payah pening tue duit dia

Dia nak beli keta 1 juta ka

Nak makan satu pinggan rm1,000

Tue duit dia tak yah pening
org niaga bazar kena kecam jual mahal mcm nk p haji balik hari rileks jer....takda sapa paksa beli pun...
 

Ardy

Active Member
Joined
Jun 15, 2010
Messages
1,905
Reaction score
112
Points
68
Teman dh g brbuka kt hot mama td, morah & sedap. Lauk smua puas ati, cuma tk bestnya dioarg tk refill blk. Tp still brbaloi la dgn rm20 per adult. Mai awai snang nk sebat lauk best2. Cuma frust tgk meja2 yg mknan tk hbs mcm sotong dok ada byk dlm pinggan. Sian org yg smpai lmbt lps brbuka tk merasa. Klau iya pn nk kaut tu agak2 la. Biaq anak bini g ambik lauk dulu, elok turn aku, lala masak lemak dh tinggal 20% ja. Magic betoi.. :D:))
aku ari tu amik ngam2. mybe ade ckit la yg x abis. mak pak aku cuak dah sb ada notis, WASTE akan ditimbang 500g/Rm7. haha

meja lain belambak x abis. yup still berbaloi rm20/pax. mana ada tmpt lain mcm tu. aku suka ayam butter dia.. fuh
 
Sponsored Post
Top
Log in Register