budak sakit mental.. bendera malaysia ditukar warna

CG Sponsors




zaini_uitm82

Fun Poster
Joined
Feb 22, 2007
Messages
443
Reaction score
72
Points
20
Salam,

aku admin dalam satu group Fb ni... ternampak budak uk ni letak satu bendera yang aku rasa aku kenal.. tp telah ditukar warna...

kalau ye pun minat betul dalam pertandingan mewarna... jgn la sampai buat macam tu... dah la belajar dekat uk... umpama duta kecil disana... isk2... apo nak jd lah..





link FB budak ni

https://www.facebook.com/hafeez.nazri?fref=ts
.
.
 

Attachments

Last edited:
Sponsored Post

achok

Legendary Member
Joined
Jul 8, 2008
Messages
14,708
Reaction score
297
Points
141
bos, gambir tak kelihatan........
 

saxsor

Super Active Member
Joined
May 25, 2009
Messages
8,464
Reaction score
34
Points
70
x elok ler mcm ni...
 

effies

Active+ Member
Joined
May 14, 2009
Messages
2,740
Reaction score
34
Points
30
suka suki ja tukaq warna...
 

achok

Legendary Member
Joined
Jul 8, 2008
Messages
14,708
Reaction score
297
Points
141
bersangka baek..... mungkin dia suka tgk kaler camtu, tak nampak cam bendera us.

mmg obvious bendera kita macam bendera us kan?
 

aeolian

Active+ Member
Joined
Jul 30, 2010
Messages
3,345
Reaction score
161
Points
48
dia tak suka la tu bendera mesia mcm bendera US, kahkahkah!
 

kopiais

Active Member
Joined
Nov 1, 2012
Messages
2,009
Reaction score
181
Points
33
blur kan lah nama dia tu..kan xpasal2 geng2 PERKASA p serang facebook dia
 
Sponsored Post
Top
Log in Register