Budak Perempuan Mati Dirempuh SUV

CG Sponsors




BasicCX

Super Active Member
Joined
Sep 8, 2008
Messages
6,223
Reaction score
172
Points
73
Budak Perempuan Mati Dirempuh SUV

KLANG: Seorang budak perempuan berusia dua tahun mati apabila dirempuh oleh kenderaan pelbagai guna sukan (SUV) yang dipandu oleh ayah saudaranya.

Kejadian yang berlaku pada pukul 10.30 pagi pada Ahad apabila Lim Wai Choong, 30 sedang mengundurkan kenderaan daripada rumah abangnya untuk keluar bersama keluarga.

“Dia terdengar satu bunyi apabila mengundurkan kenderaan dan terkejut apabila melihat anak saudaranya, Lim Jia Ni sedang terbaring di belakang SUVnya menerusi cermin pandang belakang,” kata Ketua Polis Trafik Klang, Supritendan Rosli Rahman.

Rosli berkata, kanak-kanak tersebut dikejarkan ke Hospital Seri Kota bagaimanapun meninggal dalam perjalanan.

“Dia mengalami kecederaan serius di kepala akibat kemalangan itu,” katanya.


-- mStar
 
Sponsored Post

ohusa

Active Member
Joined
Feb 3, 2010
Messages
1,501
Reaction score
0
Points
20
benda macam ni banyak kali berlaku..budak2 kekadang tu suka berlari ke belakang bila kita nak reverse..depa rendah jadi kekadang tu tak perasan...minta dijauhkan allah perkara macam ni..
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
benda macam ni banyak kali berlaku..budak2 kekadang tu suka berlari ke belakang bila kita nak reverse..depa rendah jadi kekadang tu tak perasan...minta dijauhkan allah perkara macam ni..
btl2 aku pun risau hal mcm ni ~X(~X( mintak simpang
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
aku terlanggar kucing pun penyesalan seumur idup terasa.
 

moxmeng

Active+ Member
Joined
Jul 23, 2010
Messages
2,976
Reaction score
8
Points
25
da slalu dgr
so pas ni bringat la tme nk rverse 2 ye
 

taufic

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 6, 2008
Messages
14,651
Reaction score
693
Points
161
kenderaan pelbagai guna sukan
 

JACK88

Active Member
Joined
Aug 18, 2010
Messages
2,318
Reaction score
21
Points
25
Tu la, jaga anak baik2.. ish.. kesian.. dah nasib x panjang umur, baru mengenal dunia pulak tu..
 

GASTER123

Legendary Member
Joined
May 6, 2008
Messages
15,829
Reaction score
448
Points
131
berulang lagi kes camni..kesiannya..tp xkan xbunyi sensor ekk..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register