Budak Merempit....

CG Sponsors




Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Lalai sangat bapak budak nie
 

sirapbandung

Active+ Member
Joined
May 9, 2008
Messages
3,396
Reaction score
1
Points
30
dah tgk dah...heran aku..still nk cover macho jalan perlahan2...anak dah terbongkang dah...apala..lagi satu aku heran...orang2 ramai kat situ leh tgk jer..ingat circus show ker:mad::mad:
 

asrul07

Active+ Member
Joined
Jul 17, 2008
Messages
3,055
Reaction score
3
Points
25
rakyat m'sia yg 'prihatin'..tgk jee..
 

nash_d

Active Member
Joined
Jul 17, 2008
Messages
2,287
Reaction score
0
Points
20
mmg tak boleh blah tgk dak2 merempit ni... kalau kat you tube tu... mmg ramai sgt yang poyo post video merempit ni...
 

Bro Gamat

Fun Poster
Joined
Dec 15, 2008
Messages
518
Reaction score
0
Points
10
boleh tinggal anak amik motor dulu, siot nye bapak.. depan teman kalau jd camni, mmg kena maki hamun la bapaknye.... angin yob.... anginnn
 

Bombastic

Fun Poster
Joined
Aug 10, 2008
Messages
866
Reaction score
47
Points
20
dah tgk dah...heran aku..still nk cover macho jalan perlahan2...anak dah terbongkang dah...apala..lagi satu aku heran...orang2 ramai kat situ leh tgk jer..ingat circus show ker:mad::mad:
tu la psl...bapak janda kot...nampak awek cun...bwat2 macho arr...jadi hero slamat kn awek yg eksiden
 

JamBu

Active Member
Joined
Jul 3, 2008
Messages
1,518
Reaction score
1
Points
25
adessss
cian bdk 2
yg lain bkn nak tlg
ade ke tlg tgk jerk... adesssssssss
 
Sponsored Post
Top
Log in Register