BTC USD 38,270.6 Gold USD 1,832.25
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Budak Khalwat Kena Sebat (Video)

Sponsored Post

bellaluna

Legendary Member
gem
Messages
11,891
Joined
Jun 12, 2008
Messages
11,891
Reaction score
2
Points
115
kalo mencurik potong tgn.

mmg xde sape ar berani mencurik. :)cgrock
 

tomie

CG Hardcore Club
gemgem
Messages
73,894
Joined
Dec 25, 2006
Messages
73,894
Reaction score
8,271
Points
876
Awards
1
sebat punggung buang sebakul.....:)) :)paid
 

hisham27

Active+ Member
Messages
3,035
Joined
Sep 8, 2008
Messages
3,035
Reaction score
11
Points
25
Bagus ni...
Kalau kat Kl ramai yg kena :)
 

ykenobi

Super Active Member
Messages
6,422
Joined
Nov 19, 2008
Messages
6,422
Reaction score
14
Points
65
bagus..patutnya dah wat lama dah..padan muke kapel tuh..hahaha
 

tapirbawaklori

Super Active Member
Messages
8,149
Joined
Oct 24, 2007
Messages
8,149
Reaction score
207
Points
73
wekekekekeke....ko bayang kan awek tu kena sebatan pertama tu.....birat tuuuuuu....dah la tombam...:))
 

king_diamond

Legendary Member
gem
Messages
10,160
Paid Membership
Joined
Sep 3, 2008
Messages
10,160
Reaction score
359
Points
131
kalau mencuri pun kena tengok jugak keadaan pencurinya, kalau pencuri tu orang fakir miskin sampai 2-3 hari tak makan, tak boleh jugak. Kalau nilai yang di curi tu kurang dari harga secupak beras pun tak boleh jugak. Pendek kata hudud ni bukan kejam, hanya dikenakan ke atas orang-orang yang yang memang cari jalan rezeki dengan mencuri, barulah sah hukum potong tangan.

p.s ~ Masyarakat sekeliling yang bertanggungjawab menyekat amal maksiat ni, kalau kita kuatkuasakan undang-undang pencegahan maksiat sendiri, isnyaallah maksiat akan berkurang. Jangan sampai membunuh dah lah, tapi kalau kat bandar-bandar besaq tu, kadang-kadang pakcik2 pun yang naik syeikh lebih, anak-anak muda apatah lagi......
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register