BTC USD 43,159.5 Gold USD 1,761.63
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Viral Budak berhingus tak pakai mask provoke polis, sudah direman 4 hari

Sponsored Post

logammaut

Legendary Member
Joined
Dec 12, 2009
Messages
10,883
Reaction score
1,136
Points
201
terutama kasi ngesek² skit kat dia sbb muka jambu + rambut panjang + selalu sebut FAK!! FAK!! .. cellmate kasi fak 2-3 kali la
Kalau dlm penjara nanti masih duk sebut fak fak fak mmg berdarah la pungkok tu nanti hahaha…
 

eizzbizz

Super Active Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
9,326
Reaction score
896
Points
126
Yang aku nampak ramai benci budak ni sebab dia antivaksin dan anti kerajaan. Kalau budak ni berserban berjubah, pro vaksin, dah tentu lain tone nya. Ramai penyokong kerajaan dalam ni. Tapi malu nak ngaku.
eh!! hidup lagi cai bang non ni.. igt dh arwah kena kobik.. senyap je aritu
 

thehornbill

Fun Poster
Joined
Dec 31, 2020
Messages
294
Reaction score
65
Points
20
Alahai lobai, jika PH dalam kerajaan mesti lobai tak sokong program vaksin kerajaan kan?? Tone dalam komen ni pun mesti lain kan?? Sebab dah dalam kerajaan, kena la ikut.
Kihkihkihkihkihkih
 

akecema

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jan 26, 2007
Messages
22,945
Reaction score
2,736
Points
206
Alahai lobai, jika PH dalam kerajaan mesti lobai tak sokong program vaksin kerajaan kan?? Tone dalam komen ni pun mesti lain kan?? Sebab dah dalam kerajaan, kena la ikut.
Kihkihkihkihkihkih

kalau PH kerajaan skrg mesti budak ni angkat bendera putih
xcukup mkn sbb PH bagi rm30 je, vaksin pun kene bayar, LGE ckp rakyat jgn harap duit subsidi kerajaan
nak buat terowong ghaib, byk nak guna duit,
tu pun dalam TnG wallet
 

rokiahronggeng

Active Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
1,003
Reaction score
227
Points
33
kalau PH kerajaan skrg mesti budak ni angkat bendera putih
xcukup mkn sbb PH bagi rm30 je, vaksin pun kene bayar, LGE ckp rakyat jgn harap duit subsidi kerajaan
nak buat terowong ghaib, byk nak guna duit,
apo apo hal kasi salahkan lobai dulu. Itu sop
tu pun dalam TnG wallet
Screenshot_20210722-121043_Chrome.jpg
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register