BTC USD 40,902.6 Gold USD 1,803.68
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Buat perokok lihatlah.... [yang tak merokok pun boleh tengok juga :)]

Sponsored Post

tebbaloi

Legendary Member
Joined
Mar 4, 2009
Messages
13,457
Reaction score
444
Points
131
nurse tu betul² keja nurse daa.. aku jumpa dia itu hari kat kl sentral .. huhuhu.. dont break my heart :p
 

rijal2009

Marked as Scammer, (until issue resolved)
Joined
Jul 8, 2009
Messages
9,169
Reaction score
286
Points
81
semua ni perokok ke...
 

zali8057

Fun Poster
Joined
Feb 6, 2010
Messages
690
Reaction score
5
Points
15
:(( mak budak tu naper x pakai mask jer.. iklan iklan
iklan ni la punca wife aku suruh aku berhenti :((
aku memang nak berhenti merokok ni tp x terdaya..
 

BasicCX

Super Active Member
Joined
Sep 8, 2008
Messages
6,223
Reaction score
172
Points
73
:(( mak budak tu naper x pakai mask jer.. iklan iklan
iklan ni la punca wife aku suruh aku berhenti :((
aku memang nak berhenti merokok ni tp x terdaya..

Apa yang membuat anda tak terdaya? :-?
 

C_Kenek

Super Active Member
Joined
Feb 23, 2008
Messages
5,123
Reaction score
58
Points
70
:(( mak budak tu naper x pakai mask jer.. iklan iklan
iklan ni la punca wife aku suruh aku berhenti :((
aku memang nak berhenti merokok ni tp x terdaya..

samala ngan member aku berenti 2 hari isap rokok terus sakit kepala isap rokok balik baik terus efek sama cam penagih dadah
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register