buat dinar iraq....

CG Sponsors




swarvoski

Fun Poster
Joined
Nov 9, 2010
Messages
112
Reaction score
0
Points
10
nak tanye ade sesape ke yg buat dinar iraq ni...aku asyik dgr bebudak buat dnar iraq ni buat duit je...betul ke dinar iraq tu...kalau ade sesape tau meh share
 
Sponsored Post

-pojie-

Well-Known, Member, XM Official, Representative
Joined
Oct 29, 2008
Messages
20,951
Reaction score
50
Points
120
bole bg detail x tt..
x phm sgt la..
 

GreenDay

Super Active Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
5,085
Reaction score
18
Points
75
nak tanye ade sesape ke yg buat dinar iraq ni...aku asyik dgr bebudak buat dnar iraq ni buat duit je...betul ke dinar iraq tu...kalau ade sesape tau meh share
Buat Dinar Iraq... Salah Paham Ni Kot...:-?
 

amazinggold88

CG Top Poster Club
Joined
Nov 1, 2008
Messages
44,759
Reaction score
208
Points
123
uish,biar btl slalu wat duit
yng aku tau bleh buat duit tnggu dinar iraq diapungkan
tp x taulh ble nk terapung tu :))
 

swarvoski

Fun Poster
Joined
Nov 9, 2010
Messages
112
Reaction score
0
Points
10
sye ade kenkawan buat bisnes ape ntah..investment kot... kua modal...pastu labur kat dinar iraq...sy lagi la tak faham bro...tp betul ke ade bisnes camni ...tgk slurh fam die join... mcm trading pun ada sy tgk..tak tau la untung ke tak
 

cikgusimple

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Sep 17, 2010
Messages
2,747
Reaction score
552
Points
71
selalu dh dgr ni..cuma hrp lbh hati2 sbb takut indah khabar dari rupa..jgn marah..ini cuma pndapat saya berdasarkan perbualan dgn rakan2 lain ttg dinar iraq ni..
 

S.Y.E.D

Banned
Joined
Jun 6, 2008
Messages
18,685
Reaction score
588
Points
161
aku dgr ustaz azhar kata la.. ustaz yg pemes kt koler ganu tu.. dia kata.. haram umat islam jual beli dinar iraq ni.. kita dikira ambil kesempatan dgn kejatuhan nilai wang irq ni disebabkan kejatuhan islam disana.. jadi.. apa nk jadi korang cari sendiri la video ustaz azhar kt utube deh..
 

Green Apple

Super Active Member
Joined
Jun 2, 2010
Messages
5,393
Reaction score
27
Points
70
sape yg jual tu je yg untung..cam member aku beli kat sape ntah..orang tu jual dinar iraq..rm3k-rm10k..dengan harapan modal rm3k..jual balik dapat RM puluh ribu.orang jual tu cakap tunggu setahun 2..sekang ni dah 5thn tunggu xde pe.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register